Foto bij After a live in Protugal with lies, now a lieless live in Germany *-13-*

*Deel 13...<3
x RockxPrinces & xElise.


De zon staat nu ietsjes lager dan daarnet, maar geef nog genoeg warmte af. Ik pak me laptop en begin nog wat informatie over Duitsland te zoeken. Het klinkt wel interessant. Wat zal ik doen? Dat Tomgeval bellen? Eigenlijk verveel ik me best wel. Maar aan de andere kant ben ik doodmoe om wat te gaan ondernemen. Uiteindelijk besluit ik hem dan toch maar te bellen. Ik pak mijn telefoon en zoek zijn nummer op.
Ik typ het nummer in. Ik hoor de telefoon over gaan. Na wat wachten hoor ik de bekende stem.
"Met Tom."
"Hé, met Xavina. Van vanmiddag, weet je nog."
"Natuurlijk weet ik dat nog. Leuk dat je toch nog belde."
"Heb je zin om wat leuks te gaan doen. Wel iets waar ik niet zoveel energie hoeft te leveren. Want ik verveel me hier, maar ben eigenlijk doodmoe."
Tom lijkt even na te denken. “Welk hotel zat je ook alweer?”
"Die aan de Lindelaan." antwoord ik.
"Zal ik dan daar naar toe komen? Dan spreken we wel af beneden bij de ingang, goed?"
Ik knikte, maar bedacht me dat hij dat niet kon zien. "Ja, is goed."
"Oké, tot over zo'n 10 minuten dan. Doei."
"Tot zo." zeg ik en hang op.
Ik hoor het bekende ophang toontje. Meteen doe ik me haar even goed en make-up op. Nou ik ben benieuwd hoe meneertje is. Langzaam loop ik naar beneden. Hij wacht maar even als hij er al is. Als ik bij de ingang kom, staat Tom al op me te wachten. Ik loop naar hem toe. Hij geeft me een knuffel en een zoen op mijn wang. Verbaast laat ik het toe. Ik glimlach.
“Wat zullen we gaan doen?” vraagt Tom meteen.
Ik lijk even na te denken. “Beetje lopen?” We lopen van het hotel vandaan. Nog steeds verbaas ik me erover hoe groot het hier allemaal wel niet is. Tom begint te lachen als hij ziet dat ik zo stralend om me heen kijk. Verbaasd kijk ik hem aan. "Wat is er te lachen?" vraag ik.
“Jouw blik.” grinnikt Tom. “Wil je een mooi plekje zien hier in Duitsland?”
"Ja, graag." zeg ik stralend. Tom pakt mijn hand beet en samen lopen we door de straten. Het lijkt wel of ik me vertrouwd voelt bij hem. Ik voel me ook inderdaad vertrouwt bij hem. Het lijkt alsof ik hem al jaren ken. Alsof we altijd al vrienden zijn geweest. Het lijkt wel alsof ik nooit in Portugal heb gewoond. Nooit een leven heb geleefd waar ik alleen maar in loog.

Reageer (2)

  • MakeDamnSure

    Leuk!! berlijn is echt super! haha, verder?(A)

    1 decennium geleden
  • ForeverxLove

    Stoer een ander kleurtje! Gaaf deel, snel veder he?(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen