Foto bij shit dit is niet de bedoeling

na 3 reaacties verder. luek dat ik van die actieve lezers heb. lekker lang had ik zin in en lekker spannend.

Ik kijk naar bella, ze is heel erg geconcentreerd. ik kan de gedachtes van de volturi niet horen want ik ben onder het schild. Oke zegt aro we stoppen ermee want dit is dom. bella en renesmee kijken naar mij en alice. we knikken allebei ja en ze doed haar schild in. "waarom hielden jullie nessie gevangen"ik kijk hun boos aan. "nou ze kwam om te vragen of ze bij de volturi mocth" zegt aro rustig. "wij zeiden nee en ze wist teveel en we moesten haar vermoorden" zegt marcus verdedigend. "jullie weten datr ze geen gevaar is" zegt alice en ide word ook boos. "alice had kunnen zien als er wat zou gebeuren"ook ik word boos. "wij wisten niet dat dat je dochter was edward" ook caius bemoeid zich ermee. "u liegt dat is niet waar, u zei heey renesmee wat kom je doen" zegt renesmee."oke sorry" aro voelt zich verraden. "Jullie kunnen gaan volg me maar"zegt jane.Bella spant haar schild aan want ze vertrouwt het niet. Ik pak haar hand en hoor aro slijmen "bella je bent een prachtige vampier en een mooi stelletje" Ook jane lacht. We staan in het halletje en alice schrikt "mijn cullenketting licht nog op de grond" we vertrouwen hun niet dus we lop;en met zijn alle terug. Ik hoor renesmee denken wat is dit zwaar geweest voor mama toen ze hier ook moest lopen. ik ben eigenlijk boos dat ik bne afgewezen. ik trek haar tegen me aan en fluister "ze wouden je doden zodat Alice, Bella en ik bij hen kwamen. Ik kus bella op haar mond en ik hoor renesmee roepen "gatver doe dat ergens anders elkaar aflebberen". iedereen lacht maar we komen bij de deur en worden stil. we zijn iets vergeten roept alice en pakt haar ketting. iedereen kijkt naar bella. Als ik kijk zie ik haar raar hijgen en ze hapt naar adem. ze zakt in elkaar, aro rent naar haar toe en leest haar gedachte. ik ren en duw hem omver. Jane kijkt naar Bella en ze gilt. Bella kronkelt in onatuurlijke houdingen en gilt weer. ik duw eerst renesmee aan de kant en dan Jane. Bella schreeuwt en kronkelt harder. aro lacht en zegt "als jullie irriteren krijgt ze pijn. We stoppen met vechten en ik hoor bella hijgen. ze ligt gelukkig stil. "waarom is het zo donker"roept bella. Alec geef haar zicht terug zeg ik boos en doe een stap naar hem. Meteen begint Bella weer te schreeuwen en te kronkelen. Het is weer stil en Bella hijgt weer.

Reageer (5)

  • SCORPlO

    Lets zap her.

    6 jaar geleden
  • GossipGirl21

    Prachtig je verhalen zijn top.

    6 jaar geleden
  • Impala

    Ik vind het cool dat jij je eigen draai eraan geeft, ik lees snel verder (H)

    1 decennium geleden
  • Padme

    dit verhaal klopt voor geen meter, want Bella is ertegen bestand.
    maar wel snel verder(Y)

    1 decennium geleden
  • Frederique95

    Echt super leuk verhaal
    Maar Jane kan haar tOch niet raken dan moet Bella haar schild toch afdoen?
    Zo is het in de boeken tenminste maar verder super
    Snel verder schrijven
    Xx(h)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen