Foto bij What happened..

Foto: Binnnekant van de Crusio.

Ik word wakker op een Maandag, of Dinsdag.
Of een andere dag.
Ik weet het niet, want ik ben de tel kwijt.
Ik zit hier al lang en het is donker.
Nog altijd heeft hij me niet vrijgelaten.

-Flashback-

Jessie en ik lopen terug van school, we zouden langs de crusio gaan maar ik blijk weer eens geen geld bij te hebben. Jessie wilde wel voorschieten, maar dat kan ik haar niet laten doen, dus heeft ze zelf een ijsje gehaald en zijn we verder gelopen. Ik zie Antony lopen en zwaai, hij zwaait niet terug maar loopt straal voorbij. "Chagrijnig?" vraag ik, Jessie knikt. We lopen voorbij de coolcat en de V&D en we lopen nu in de Bossebas straat. Jessie vertelt dat ze links moet en ik moet rechtdoor, langs de coffeeshop waar ik zo'n hekel aan heb. Jessie zwaait en rent weg, haar bruine haar achter haar aan waaiend. Ik loop stevig door en kijk niet om naar de mensen in de coffeeshop, maar ik voel ogen op me gericht. Ik voel een rilling over m'n rug gaan als ik hoor dat de deur open gaat en er iemand achter me loopt. "Ranzig, die stink-apen." denk ik. Ze zouden me niet moeten horen, want dan zouden ze boos worden. Ik glimlach bij de gedachte dat ze allemaal in die coffeeshop worden opgesloten en ik ze van buiten af helemaal kapot scheld. "Sadistische ik." fluister ik. Nog steeds word ik gevolgd dus ik loop nog steviger door. Ik neem een afsnij weggetje langs het meertje en ik hoor voetstappen op het grind. "Nog steeds?" denk ik, en ik voel mezelf spierwit worden. "Waarom ben ik zo nerveus? Waarom zouden ze achter mij aankomen?" Lach ik mezelf toe, om me gerust te stellen. Ik loop door een zwerm muggen en slik er eentje in. "Gatver!" hoest ik. De persoon die achter me liep was weg toen ik omkeek. Ik voelde de mug over m'n tong rollen en tufte hem uit. "Rot op, klote beest!" scheld ik, maar wat heeft het voor zin om een mug te beledigen? Ik draai me om om door te lopen en zie daar iemand staan. De kerel die er staat is lang en gespierd, of misschien gewoon dik rond zijn armen, maar dat lijkt me niet. Hij heeft kort blond haar, maar er ligt een schaduw over zijn gezicht. De zon is al aan het ondergaan. Dankzij die stomme school en die 10 lesuren ben ik pas om 5 uur uit. "Klote" scheld ik nogmaals. Ik begin langzaam weer door te lopen en denk dat als ik hem voorbij loop er niets aan de hand is. Het is het proberen waard, toch? Maar nee, zodra ik bij de man in de buurt kom zet hij een stap vooruit en slaat zijn armen naar me uit. "Wtf?" denk ik. De man loopt op me af en gebaart naar iemand op de heuvel. De persoon op de heuvel verdwijnt even. Doordat mijn aandacht was gefixeerd op de persoon op de heuvel had ik niet in de gaten dat de man een zakdoek uit zijn zak heeft gehaald en naar m'n arm grijpt.
Hij draait me om m'n eigen as en houdt het zakdoekje over m'n mond en neus. Ik stribbel tegen en probeer de man te trappen, maar het doet hem niets. Een vieze geur dringt m'n longen binnen en even later word ik licht in m'n hoofd en duizelig. De man sleept me mee terwijl mijn bewustzijn me in de steek laat. "Dag meer." denk ik.

Reageer (2)

  • LiveEvil

    Wauw!
    Echt mooi!

    1 decennium geleden
  • Clarabella

    Spannend...(6)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen