Foto bij Water

^De badkamer^
Als de foto weer niet werkt, weet ik niet hoe ik hem moet laten werken. Kan iemand helpen? :P

En nog iets: Lol, in het vorige hoofdstuk ging ik van verleden vertel tijd, naar tegenwoordige vertel tijd. Sorry daarvoor. :P

Ik zit al een tijdje op mijn achterste en mijn stuitje begint pijn te doen, dus schuif ik een beetje en ga op mijn knieën zitten. Ik wacht tot iemand de deur op zou doen, maar de komende 20 minuten komt er niemand en in de tussentijd ben ik al een aantal keer van positie veranderd. Ineens hoor ik mijn maag knorren en gaat de deur open. "Niet gegeten?" vraagt een jongens stem. Ik schud mijn hoofd en ik hoor dat de jongen het bord oppak. "Wie.." probeert mijn stem te zeggen, maar het komt er maar schor en zacht uit. "John. Maak je maar geen zorgen. Ik breng je naar de badkamer." zegt hij. Hij trekt me omhoog en houd mijn arm vast. "Je hoeft alleen te lopen, ik zorg wel dat je goed loopt en nergens tegenaan botst." Ik knik en loop zachtjes, ondanks het meer schuifelen is dan lopen. De jongen heeft me stevig vast, maar doet me gelukkig geen pijn. "Als je in de douche bent zet ik een raampje voor je open, een beetje frisse lucht doet wonderen." zegt hij, zacht lachend. Ik knik en probeer te vragen om niet-aangebrand eten, maar het komt er niet goed uit. "Ik haal wat water voor je zodra je in de douche bent, nog een klein stukje." zegt hij. We liepen daarnet een hal uit en nu lopen we de trap op. Hij vraagt, fluisterend, of de man mij heeft ontvoerd of dat iemand anders het had gedaan. Ik schraap mijn keel en antwoord dat de man dat deed. Johnny doet een deur open en zegt dat ik mijn benen moet optillen om in de badkuip te gaan staan, dus dat doe ik. Johnny rent weg en komt snel terug met een glas drinken. Het verse water voelt goed nu het door mijn slokdarm loopt. Hij doet mijn blinddoek, het hemd, af en even word ik verblind door het licht dat door het raam schijnt. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en draai me om. "Sorry dat je hier nu bent." zegt Johnny. Ik schud en zeg dat het niet zijn schuld is. "Tenminste, dat denk ik." ga ik verder. Hij lacht. Ineens staat de man in de deuropening. "Veel plezier gehad? Nu even serieus. Johnny, even wat regels. Je mag haar niet alleen laten of uit het oog verliezen. Als je schone kleren voor haar haalt, neem je haar mee. Na het douchen doe je haar handboeien weer om. Ze mag geen voorwerpen bij zich houden en als ze omkleed moet je erbij blijven, na het omkleden moet ze haar boeien weer aan. Daarna gaat ze meteen terug naar het hok. En blindeer haar, als ze de gang op gaat." Johnny knikt, maar de man lijkt nog niet klaar te zijn. "En ze mag niet door het raam kijken." fluistert hij, maar hij fluistert te hard. Johnny knikt weer en de man verlaat de badkamer. Johnny klikt mijn handboeien uit en ik wrijf even over mijn polsen, waarna ik me uitrek. "Oke, kleed je maar uit, je mag douchen." zegt Johnny.

Reageer (4)

  • LiveEvil

    Ik ga even niet meer reageren, want ik wil gewoon zo snel mogelijk verger lezen!
    Kudo!

    1 decennium geleden
  • takiwatanga

    Oh dear... Ik ga later ff verder lezen. Heb abo (:

    1 decennium geleden
  • Clarabella

    Heel leuk verhaal tot dusver, ga maar snel verder(hoera)

    1 decennium geleden
  • Femkexx

    Leuk verhaal!!
    Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen