Foto bij Share

Na het ontbijt neem ik Lola snel mee naar de tuin, waar we rondrennen als gekken. Lola is werkelijk zo onschuldig als een.. een engel! Lola knielt neer om even te rusten en begint aan een bloemen-kroon die ze, zodra ze klaar is, op mijn hoofd plaatst. We rennen naar de schommel en ik gebaar dat Lola mag zitten. Zodra ze zit begin ik met duwen en na een tijdje gaat ze heel hoog. Ik zie ware vreugde op haar gezicht als ze naar me lacht en ik staar naar de lucht. Slierten donkere lucht komen deze kant op en een wind rolt over de tuin. Ik zie het gras en de bloemen buigen, maar ze kronkelen weer terug. Lola is gestopt met schommelen en kijkt me aan. "Waar kijk je naar?" vraagt ze. "Oh zomaar." lach ik. "Je keek erg moeilijk, is er iets mis?" vraagt ze. "Ik denk dat we vanmiddag niet buiten kunnen zijn. Kijk maar." antwoord ik en ik wijs naar de lucht. Ineens spring ik op Lola's rug en ze wankelt maar hervind haar evenwicht. Ze begint te lopen maar na een tijdje geeft ze het op en vallen we op de grond. Daar liggen we dan, in het gras en tussen de bloemen. Ik pak haar hand en lach haar toe. "Het is hier best oké, toch?" vraag ik. Lola's gezicht vertrekt. Ik kijk weer naar de lucht en zie een duif voorbij vliegen. Lola laat mijn hand los en staat op, waarna ze naar het meertje loopt. Ik kom overeind, maar blijf wel zitten. Ik kijk hoe ze zich over het water buigt. Ze glimlacht naar iets in het water. Ik kom overeind en loop naar haar toe. "waar kijk je naar?" vraag ik. Blijkbaar schrikt Lola want ineens springt ze op en wankelt ze. "Lola kijk uit!" schreeuw ik, en ik pak haar hand. Maar tevergeefs, ze trekt me mee het water in. We spartelen in het water, maar gelukkig is het niet diep, dus klimmen we er snel uit. Ik neem Lola bij de hand en ren terug naar de deur. Ik trek mijn kleren, op mijn lingerie na, uit. En zeg dat ze hetzelfde moet doen. Ik leg uit dat de natte kleren meer druppelen als we ze aanhouden. Ik wring mijn kleren uit en in de tussentijd kleedt Lola zich ook uit. Het meeste water is er uit en ik hou mijn kleren in mijn armen. Lola staat er bij te trillen en heeft ook alleen haar lingerie aan. Ik zwaai de deur open en we rennen snel naar mijn kamer. Op de gang loop ik , weer, Drew tegen het lijf en hij schiet in de lach, maar ik zie dat zijn gezicht weer rood word. Ik steek mijn tong uit en ren snel verder met Lola. Op mijn kamer schuif ik de kast weg en gooi ik mijn kleren in de badkamer. Lola legt haar kleren erbij en ik draai de kraan open en laat het bad vollopen. "Lola, nu moet je twee keer op één dag in bad." glimlach ik en ze lacht terug. Ik ben oprecht blij dat ze het niet erg vind dat ze zo vies is. Ik doe de badkamer deur dicht en doe hem op het slot. "We nemen even samen een bad, want anders valt het op voor Geoffrey." zeg ik. Ik zie dat Lola rood aanloopt en ze kijkt snel weg. "Looooolaaaa, het is niet erg." zeg ik. Ze lacht naar me en snel nemen we een bad. Na het bad doen we niet veel. We liggen een beetje op bed, staren naar buiten, maken setjes kleding en uiteindelijk hoor ik de storm komen. Bliksem en donder verpesten het prachtig zicht van de tuin en Lola kruipt onder de dekens. Ik zet mijn radio aan en kom naast Lola liggen, die blijkbaar bang is voor de storm. Ik neem haar in mijn armen en na een tijdje valt ze in slaap. Nog iets later val ik ook in slaap.

Reageer (2)

  • Clarabella

    Wie is die lola??? waar komt ze vandaan???

    1 decennium geleden
  • Femkexx

    Wat leeuk!!!(H)

    Maar wordt Geoffrey niet boos omdat ze Lola uit dat hok heeft gehaald??

    Snel verdeer!!!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen