Foto bij Sharing a bed with a toilet

rofl

Ik open mijn vermoeide ogen. Mijn ogen branden, mijn keel brand en mijn maag draait rondjes. Weer voel ik alles omhoog komen, maar dit keer slik ik het door, wat misschien niet het beste was om te doen. Ik wrijf in mijn ogen en haal de plukken haar uit mijn gezicht, ze plakken. Ik ben bezweet en ik heb het koud. Een rilling loopt over mijn rug. Ik wil opstaan maar mijn benen werken niet mee. Ze zijn zelfs redelijk gevoelloos. Ik kreun en snik. Mijn stem klinkt schor door het spugen, maar toch roep ik voor John en Drew. Ik lig hier nog steeds op de koude vloer, snikkend en schor te wachten op John of Drew. "Lola." komt er, nog schorder dan eerst, uit. Ik hijs mezelf omhoog en zit nu op de wc, met mijn dèrriere in de kots. Mijn benen krijgen weer zin om te bewegen dus trap ik de deur open. Ik hijs mezelf weer van de wc af en probeer te kruipen maar mijn benen kunnen m'n gewicht niet aan. De deur word weer dicht gesmeten en raakt mijn gezicht. "AU!" krijs ik schor. Ik hou mijn hoofd omhoog, want ik voel een vloeistof uit mijn neus lopen. "Sorry." zegt een mannenstem. Geoffrey doet de deur weer open. "God.. Kolere." zegt hij, "Wat heb jij gedaan?" met de nadruk op 'jij'. Ik schrik een beetje als Geoffrey tegenover me staat. "De foto's." denk ik ineens weer. Mijn ogen sperren open en ik probeer me weg te schuiven van Geoffrey. Hysterisch ga ik om me heen slaan en probeer ik op de wc te klimmen, maar zonder succes. "God kolere, wat is er aan de hand?" schreeuwt hij. En hij grijpt me bij mijn arm. Waar ik met een trap in zijn gezicht op reageer. Hij laat me weer los en roept John. Drew komt er ook aan en tegelijk zijn ze bij Geoffrey. Ik ben al weer gekalmeerd maar kijk Geoffrey verschikt aan. "Wat is er aan de hand?" vragen John en Drew aan Geoffrey. "Weet ik niet, ze doet sinds ik de deur opende al zo raar." zegt hij boos, "Lossen jullie dit maar op, ik ga weer." En zo loopt Geoffrey weg. "Wat is er Jamie?" vraagt Drew. Lola is ook al naar beneden gekomen, ze kruipt tegen Drew's rug aan want ik heb haar blijkbaar heel bang gemaakt. Ik barst weer in snikken uit en Lola reageert erop door mijn arm over haar schouder te nemen en mee naar onze kamer. Drew en John lopen mee en schuiven de kast opzij. Lola legt me in bad en laat het bad vollopen. Zodra het bad gevuld is gaan John en Drew weer weg en Lola helpt me mijn kleren uit te trekken. "Wat was er nou James?" vraagt ze. Ze tovert een neppe lach op haar gezicht op de hoop dat ik het zou vertellen. "Sorry Lola." huil ik. Lola geeft me een knuffel en begint me te wassen. "Laten we die stink lucht eerst uit je haar wassen, ja?" vraagt ze. "De meisjes op de foto's, wij ook, allemaal doelwit van die man." fluister ik. "wat?" vraagt ze, licht geschrokken en hopend dat ze het niet verstaan heeft. "We waren zijn doelwit, Lola."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen