Foto bij Drumsticks and milkshakes

Zodra ik wakker word hoor ik Drew en John druk bespreken waar we moeten overnachten. Ik kijk op de radioklok en zie dat het half 7 is. "Hey jongens, ik heb honger." zeg ik. "We stoppen zo, lieverd." antwoord John, waardoor ik moet blozen. Ik kijk naar Lola omdat ze mijn aandacht trekt door te snurken. Ik zie een beetje kwijl langs haar mondhoek, waardoor ik hardop lach. Drew kijkt me even raar aan en als hij Lola heeft gezien moet hij ook lachen. We rijden over een snelweg en ik kijk naar links en rechts, waar ik fabrieken zie. Opeens gaan we van de snelweg naar een zijweg en veranderen de fabrieken in bos. Er schiet een hert over de weg, maar hij is al weg voor we in de buurt komen. John mindert vaart en we stoppen voor een weg-café. "Snel zeggen wat je zou willen eten, en je alternatief, want ik ga diner halen." zegt John. "Doe maar drumsticks of een broodje hamburger." zegt Drew. "Lola, wakker worden." fluister ik. Ze snurkt nog even en word dan wakker. "wwwwat?" vraagt ze, terwijl ze de slaap uit haar ogen wrijft. "Wat wil je eten?" vraagt John. "Donut." antwoordt ze. "En als ze dat niet hebben?" "Een andere donut. Of friet." "En jij Jamie." vraagt John aan mij, "Verras me." John knikt, lacht eventjes en loopt dan naar binnen. Drew kruipt over zijn stoel naar de achterbank en komt tussen ons in zitten. "John en ik hebben even besproken wat we doen." zegt hij, "en..?" vraag ik. "En we gaan aan de kust kijken voor een of ander wrak huis." zegt hij. Hij grijpt Lola's kin en drukt een kus op haar mond, waarna hij weer terug naar zijn eigen stoel kruipt. Lola word tomaat rood, en ik moet even lachen. Ik zie in de spiegel dat Drew ook rood is geworden. John komt weer de deur uit en hij heeft vier bakjes vast, en een rekje met 4 milkshakes. Drew opent zijn raampje en neemt een bakje en een shake aan, die hij doorgeeft aan Lola en daarna een aan mij. Zelf nemen ze de overgebleven. Ik open het bakje en zie drumsticks. "Lekkere combi, drumsticks en milkshakes." zeg ik.

Reageer (1)

  • Femkexx

    Wat schattig!!!!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen