Foto bij Please come with us.

Die middag reden we om 3 uur weg. We zouden terug naar Geoffrey gaan en de politie erbij halen. Waarom we zo laat gingen weet ik niet, maar John en Drew hadden vast wel redenen hiervoor. Na uren te hebben gereden stopten we even bij een dorpje waar de tijd leek stil te staan. Mensen liepen in ouderwetse kleding en koetsen brachten de bewoners naar hun bestemming. We stapten uit en liepen door het dorp. Mensen keken ons vreemd aan, alsof we er als clowns bij liepen. "Misschien moeten we ons ook zo oud verkleden." stel ik voor. John schudt zijn hoofd en loopt naar een winkeltje waar we kunnen eten. (Het eten dat we bij hadden hebben we onderweg opgegeten.) "Wat wenst u?" vraagt een serveerster nerveus. "Wat hebben jullie allemaal?" vraagt John. "Onze dagschotel is aardappel puree met lam's vlees." zegt ze. "Doe dat dan maar." zegt John. Later komen er 5 borden met hetzelfde op onze tafel. "Moge het smaken." zegt ze en buigt, waarna ze vertrekt. We eten het snel op en lopen naar buiten. We zien een drietal mensen die in harnas is gekleed. Ze moeten wachters voorstellen, maar dat is overduidelijk. Een van de drie draait zich naar ons en zegt iets tegen de anderen, waarna ze naar ons komen. "Komt u mee." bevelen ze. "NEE!" schreeuwt Aimey. Ze slaat de man in zijn gezicht en loopt weg. Ik schiet in de lach van hoe 'cool' ze dat deed. Ik loop achter haar aan, maar een bewaker grijpt me. "Neem de ander mee." zegt hij tegen een ander. De bewaker loop naar Aimey en houdt zijn hand voor haar mond als hij haar vastgrijpt. Ze slaat en trapt om zich heen, maar de man kan haar moeiteloos over zijn schouder gooien. Hij lacht naar de bewaker die mij vast heeft. "Komt u nu mee?" zegt hij tegen Drew, John en Lola. Ze knikken en lopen met de bewakers mee. Na een tijdje komen we aan bij een kasteel. "Wat is hier aan de hand." denk ik. De deuren worden geopend en de mannen zetten Aimey en mij weer neer, waarna we worden gedwongen door te lopen naar een enorme kamer. Aan het einde van de kamer staat een troon met een meisje erop. Het meisje heeft lang, blond, krullend haar en ze heeft een kroon. "Welkom." zegt ze. "BUIG!" schreeuwt de bewaking tegen ons. Snel doen we wat ze zeggen en zitten we geknield voor het meisje. "Dus dit zijn de mensen uit het het heksen voertuig?" vraagt het meisje. "Ja, koningin." antwoordt een bewaker. "Koningin?" denk ik. "omg." hoor ik Aimey zeggen, waarna ze zucht. Het meisje komt van de troon en loopt richting Lola. "Je doet me denken aan mijn familie." zegt ze tegen Lola. Ik kijk naar links, naar Lola en zie haar blozen. "Wel? Ben je familie?" vraagt het meisje. Ze is duidelijk arrogant en verwaand.

Reageer (1)

  • Femkexx

    WOW, raar... Haha, ze zijn opeens in de middeleeuwen!!!
    Snel verdeer pleasee!!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen