Foto bij She’s Not One Of Them [Jasper-Twilight] <26>

[Aylin]
‘Haay Laur.’ ‘Haai, ga je me vandaag nu wel voorstellen?’ ‘Het is beter van niet, sorry.’ ‘Maar waarom?’ ‘Het is beter dat je ze niet kent.’ ‘Het is niet eerlijk, jij mag dan wel met ze omgaan en ik niet!’ ‘Laur ik wil niet dat je met ze omgaat. Ze zijn niet zoals je denkt. Ik wil niet dat er iets met je gebeurt.’ ‘Je gaat me echt niet voorstellen hé?’
‘Nee, waarschijnlijk niet.’ ‘Dan moet je beloven dat je ook niet meer met ze omgaat.’ Ik kijk even moeilijk maar knik dan maar. Als ik dat maar kan volhouden, waarschijnlijk niet

[Aylin]
De voormiddag gaat traag vooruit als ik niet met de Cullens omga. Het leven lijkt zo… zo saai. Ze kijken me heel de tijd raar aan en tijdens de middag stuur ik een sms naar Alice.
Kom vanavond naar mij thuis.
Ik leg het wel uit dan.
xxx.

Is goed, maar weet dat Jasper zot wordt.
xxx.
(oeps dat mocht ik niet zeggen ^^)

Ik draai me om naar hun tafel en trek mijn wenkbrauw op. Ik snap er niets van maar ik laat het erbij als Alice me schaapachtig aankijkt. Ik draai me terug om en zie dat Laura in een gesprek is beland met Jessica en dus niets doorheeft van mijn kleine conversatie met de Cullens.
‘Is er iets Aylin?’ vraagt Angela stil als ze merkt dat ik mijn appel of flesje water nog niet heb aangeraakt. ‘Niets om je zorgen over te maken,’zeg ik met een kleine lach ‘gewoon geen honger.’ Ze knikt en laat me weer rustig verder denken. Dat vind ik dus zo geweldig aan Angela, ze blijft niet doordrammen.
[Jasper]
‘Wat is er toch met haar de ene dag is ze heel de tijd bij ons en de andere dag doet ze alsof ze ons niet meer kent.’ ‘Ze legt het ons straks uit, chill Jazz.’ sust Alice me. ‘Ik kan het ook wel uitleggen?’ zegt Edward rustig. ‘Aja?’
‘Ja kijk die vriendin wil ons leren kennen, maar Aylin wil dat niet.’ ‘Ik kan haar geen ongelijk geven. Hoe minder mensen dit weten hoe beter.’ Zegt Rose.
*De laatste bel gaat*
[Laura]
‘En Aylin wat ga je doen dit weekend?’ ‘Ik heb geen idee, maar ik moet weg dada.’ Ze gaf me snel een knuffel en liep naar haar auto. Raar. Ik was te voet vandaag en besloot naar haar huis te wandelen, er is iets niet juist. Daar aangekomen verstop ik me snel achter een boom want ze komt het huis uit samen met die Cullens.
Aylin stapt in een zilveren Volvo en ze rijden weg. :O Ze had het me beloofd, en dan denken dat ik haar kan vertrouwen.
[Aylin]
Ik volg Alice en Rose mee naar buiten en ik sluit de deur af. De jongens waren naar huis gelopen anders was er niet genoeg plaats in de auto. Ik stap in en we rijden met een (volgens de wet te hoge) snelheid weg. Niet wetend dat ik word nagekeken door mijn beste vriendin.
Bij de Cullens thuis aan gekomen begroet ik Esmée en Carlisle vriendelijk en volg Rose mee naar de woonkamer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen