Foto bij She’s Not One Of Them [Jasper-Twilight] <33>

‘Ja Tika je bent mijn klein meisje. ^^’ zegt Embry lachend. We gaan naar binnen. ‘Haay iedereen.’ Zeg ik lachend. ‘Haay.’ Zeggen ze in koor terug en als ze me zien liggen ze plat van het lachen. ‘Embry er is zeker geen kans dat je me gaat neerzetten?’ ‘Nope.’

[Jacob]
Plots hoor ik een liedje van All Time Low uit de richting van Tika’s handtas komen. ‘Embry zet me neer, mijn gsm gaat.’ Maar Embry blijft haar vasthouden en lachen. Ik ga dan maar naar haar handtas en neem op.
‘Met Jacob, Aylin is momenteel niet beschikbaar. Kan ik een boodschap overbrengen?’ zeg ik zonder te kijken wie er belt. Aylin kijkt me half kwaad aan maar schiet dan toch in de lach.
[Jasper]
Ik sta raar te kijken. Ze is bij die hond, grr. Een golf van jaloezie gaat door me heen. ‘Ik ben Jasper. Waar is Aylin dan wel als ik vragen mag?’ Op de achtergrond hoor ik Aylin roepen. ‘Wie is het Jake? Zeg het nu!’ ‘Het is die Cullen.’ ‘Welke?’ ‘Jasper.’ ‘Embry zet me nu neer!!!’ Ik hoor allemaal gestommel en dan Aylins stem.
‘Jasper ben je daar nog?’ ‘Euh ja, waarom ben je daar?’ ‘Het is Jake’s verjaardag, waarom bel je? Is er Iets?’ ‘Aylin is verlieeefd.’ Hoor ik op de achtergrond en ik grinnik. ‘Jongens zwijg.’ ‘Jasper? Hallo?’ ‘Euh ja, ik wou vragen of je zin had iets te gaan doen maar blijkbaar heb je geen tijd.’ Zeg ik een beetje gekwetst, maar daar heb ik eigenlijk geen reden voor. Ik weet niet eens of ze voelt voor mij wat ik voor haar voel. Pff en aan die hond zijn stem te horen wil hij haar voor zichzelf.
‘Jazz weet je wat ik kom deze namiddag langs, goed?’ ‘Oké :D, tot dan.’ ‘Daag.’ En ze hangt af. ‘En Jazz wat zei ze?’ ‘Ze was bij die honden, ik vraag me af of ze het weet. Maar ze komt straks.’ ‘Jazz wees niet zo jaloers en zeg haar eindelijk wat je voelt voor haar.’ ‘Is het zo duidelijk?’ ‘Nogal.’ Zeg Alice meedelevend.
[Jacob]
‘Dus die… , hij heeft het dus zwaar te pakken.’ Zeg ik een beetje grimmig. ‘Wie heeft wat te pakken?’ vraagt Aylin verbaast, ik kan zo van haar gezicht aflezen dat ze er niets van snapt. ‘Die Jasper heeft het zwaar te pakken voor jou.’ Zeg ik langzaam en bitter.
Ze schiet in de lach. ‘Komaan Jake doe even normaal, Jazz en ik zijn gewoon vrienden.’ Maar ik ben toch niet overtuigd er is iets aan de blik in haar ogen die alles tegenspreekt van wat ze net heeft gezegd. Ik heb een hekel aan die bloedzuiger, nog meer dan aan de rest van die familie. Ik ken haar al langer dan die parasieten, maar laat ik maar vriendelijk blijven anders zie ik haar nooit meer terug.
‘Ander onderwerp, mijn verjaardag.’ Zeg ik nep hyper, maar dat heeft iedereen door, op Aylin na dan.

Reageer (4)

  • Myss

    net in een keer gelezen

    snel verderrrr
    xxxxxx

    1 decennium geleden
  • JustMeAndI

    pleaz veder??????????
    love your story

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • pauline94

    Geweldig verhaal!
    Heb het in 1 keer gelezen,
    ik hoop op snel nog een hoofdstuk! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen