Foto bij Weer Oma?

Zo dit is door de ogen van bella. het zal zo weer een tijdje gaan. plieees als je het leest reactie want julie houden zich niet aan de afspraak. luister tijdens dit hstk van glee The Only Exception
bella word straks in het volgende hstuk heel agressief weihoe

Edward kwam boos naar me toe gelopen. "ze is zwanger" zei hij boos.Hij keek boos, trots en verdrietig. Ik dacht terug en huiverde. Ik hoorde de taxi de oprit oprijden. De rest liep ook naar de woonkamer. Esmé sloeg een schouder om me heen. Jake kwam binnen met Renesmee en legde haar op de bank. "ga je mee naar boven?" carlisle keek haar aan en renesmee knikte. Jake tilde haar weer op en ze liepen naar boven. Eigenlijk was ik wel trots want ik zou weer oma worden. Ik hoorde Carlisle boven de spullen pakken. Edward hield een verslag. "hij smeerd wat gel" Ik hoorde Edward gromde, "wat is er?" vroeg nieuwsgierig."de baby is niet te zien"geschrookken haalde ik adem. "doet dit pijn"hoorde ik CArlisle. Ik keek bang naar edward wat voor kind kan het zijn. Ik hoorde CArlisle heen en weer lopen. "drink maar op" ik keek edward niet begrijpend aan. (*wat begrijpt ze dan wel:X*) Edward stond op en liep naar boven. ik kon alleen maar geschokt staan. "wat is er?" ik hoorde Jake hij was bang. "het kindjjeeeeee, het kindjjeeee" huilde Nessie. BAng en hopeloos liet ik me op de grond vallen. "wat is er met het kindje"vroeg Carlisle hij klonk bezorgd. "het kindjjeeee" plots werd het stil. Verbaasd keek ik op. "Nessie wat is er nessie hou vol" ik schrok van Jake's paniekerige geschreeuw. Zou ze ........... nee ze is niet dood of toch wel......... "ze is flauwgevallen" hoorde ik Carlisle zeggen. gelukkig maar dacht ik ze kan het nog niet aan. Plots hoorde ik haar weer snikken "het kindje is dood" . Ik schrok, mijn kleinkind was dood. Ik hoorde jake haar troosten. Langzaam uit trance liep naar boven. EDward zat in zijn kamer het te verwerken. Ik knuffelde haar "stil maar meisje het kan fout gaan, ssssssssttt" Nessie begon weer heel hard te huilen. Ik liet haar een tijdje huilen, ik wist niet wat ze doormaakte. Het zal wel voelen net als toen mijn kleine schoppertje weg was en ik een vampier werd. Nessie werd al rustiger. Langzaam doezelde ze in slaap, arme arme meid. Het kind moest nog onderzocht worden of het een jongen of meisje werd. Er was wat met die rot echo aan de hand. Ik voelde Edward naast me, hij kuste me uit verdriet. Jake snurkte nu ook zachtjes. Ik dacht aan Carlisle hij had haar wat gegeven zou; hij ........? Ik gromde en trok me os. Grommend in aanvalspositie sloop ik naar Carlisle's kamer. "bella wat is er" edward hield me tegen. "hij heeft het kindje vermoord" edward keek me ongelovig en zei boos "nee zoiets doet hij niet zonder toestemming". Ik wist het honderd procent zeker dus zei. "hoe verklaar je dit, CArlisle geeft haar pillen ofzo en daarna is de baby dood. Ik keek hem vastbesloten aan. "bella, lief het was pijnstiller" hij keek me bezorgd.

Reageer (5)

  • GossipGirl21

    Stout van hem heel stout

    6 jaar geleden
  • SCORPlO

    Tun tun tuuuun

    6 jaar geleden
  • Padme

    I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOVIIIIIIIIIIIIIIIIIIING IIIIIIIIIIIIIIIIIIIT(H)

    1 decennium geleden
  • Veniality

    stoute carlisle!

    1 decennium geleden
  • Frederique95

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen