Foto bij zeurende kinderen en grote geheimen

sorry dat het lang duurde. ik heb het gevoel dat het helemaal niet goed is. ook heb ik een kut week gehad en ben inspillos. tja nessiecarlie je hebt een goeie rol he. mag ik plies meer reactie's anders stop ik er mee.

Dana was beneden met Jacced, ze waren boekjes aan het lezen. "ma wil je op Belicia passen wij gaan even weg"riep Renesmee naar boven. "is goed"riep ik terug. Ik had eigenlijk met Leah afgesproken maar die vond dat vast leuk. We waren sinds Dana er was vriendinnen geworden. Ik pakte Belicia uit bad en deed haar pyjama aan. Ik gaf haar een kus en deed de deur dicht. Ik rook een beetje wolf dus liep ik naar beneden. Ik pakte mn portomonee "hier ga maar naar de speeltuin." ik gaf Dana wat geld. "hey kom binnen wat wil je te drinken". "ik moet je dadelijk wat vertellen." ze keek me ongemakelijk aan. Ik liep snel heen en weer en gaf haar het glas water. "wat wil je vertellen" ik keek haar nieuwsgierig aan. Ze keek naar de grond en werd rood "ik ben lesbi" zei ze snel. Ik keek haar verbaasd aan dat had ik niet verwacht "echt". Ze begon te snikken. Ik sloeg een arm om haar heen. Plots trok ze haar arm weg "je wilt toch nog wel vriendinnen zijn he" ze keek me bang aan. Ik knikte "natuurlijk ik bedoel als jij gelukkig ermee bent" ze knikte. Ik sloeg mijn arm om haar heen. "maaaaaamaaa" klonk een kinderstem van boven. "ow ga je even mee" ik wist dat ze dat leuk vond. We liepen naar boven waar Belicia in haar pyjama op bed zat. "maa owww oma en leeee" riep ze blij. Leah grinikte. Ik deed het trap rekje open en tilde haar van bed. "aankjejen" ze keek me aan en gaf me een hele natte zeon. "vraag maar of Leah wat uitzoekt. Snel veegde ik mijn wang af. "lee kjejen pakkuhh" zei ze gebiedend en trok een smekend gezicht. We schoten in de lach. Ik leefde haar op de commode en deed haar een schone luier aan. Leah had een leuk roze jurkje gevonden. "leuke jurk"zei ik. ze glimlachte. Ik pakte haar borstel en borstelde haar mooie lange haren. Vervolgens maakte ik een lang vlecht en deed een lint in.

Reageer (6)

  • GossipGirl21

    Heb ik ook een hekel aan.

    6 jaar geleden
  • SCORPlO

    "zeurende kinderen" same.

    6 jaar geleden
  • Camillia

    verder

    1 decennium geleden
  • ailine39

    mooi hoofdstuk

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    snel veder
    arme leah
    niet stoppen waag het eens
    anders.....

    X(H)X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen