Foto bij 28. No worries

YAAY 14 ABO'S!!!
Wou het eigenlijk gister al typen maar jammer genoeg is mijn geheugen net zo slecht als Marcel.

Enjoy!!

'Olette?!' Olette kwam kreunend van Blaise af. 'Moet ik weer terug naar de ziekenzaal? Please zeg nee.' Ze zat naast hem op de grond en Blaise lag nog steeds op de grond. 'Weet je nog dat je gister zei dat ze zei dat je moest oppassen met rennen en trappen?' Ze knikte. 'Je lette niet op.' Ze schoot in de lach. 'Sorry Blaise. Gaat het een beetje? Ik denk dat ik je heb verpletterd.' Zei ze half lachend. 'Het gaat wel ja. En als je 1 ding niet hebt gedaan is het me verpletteren, je bent echt licht!' 'Oké, dat is ook weer verhelderd. Ik denk dat we naar de lessen moeten.' Hij knikte instemmend en ze liepen naar de les; Gedaanteverwisseling. Een moeilijk vak vond ze het niet, maar ze had altijd wat moeite gehad met opletten tijdens die les. Het was ook altijd zo leuk om te kijken wat anderen doen. De ene deed het perfect en de andere weer niet. Dat vond ze niet erg, maar zo vond het interessant, en leerzaam voor haarzelf. Ze stonden voor de deur en ze keek naar Blaise. 'Denk je dat ze het erg vinden dat we te laat zijn?' Hij schudde zijn hoofd 'En anders leggen we het na de les uit.' Ze knikte en opende de deur. Iedereen was druk bezig met een konijn te veranderen in chocola, en weer terug. Ze zag dat een meisje het geweldig deed, diegene naast haar daarin tegen flipte op zijn vlinder en stok. Ze zag ook dat professor Anderling bij Cho Chang was die van haar konijn een diner had gemaakt. Niemand lette op hun, op Draco en Patty na dan. Ze negeerde hun blikken en wachtte totdat professor Anderling klaar was. 'Zo te zien ben je uit de ziekenzaal, mooi. En zo te zien is Zabini met me meegekomen, ook blij om u weer te zien. Ga maar bij meneer Malfidus en mevrouw Park zitten.' Ze keek naar de tafel en zag Patty's zelfverzekerde blik. 'Oké.' Zei ze en keek weer naar professor Anderling. 'Kom je Blaise?' Hij knikte vaagjes en liep mee. 'Weet je zeker dat dit een goed idee is? We konden ook vragen of we ergens anders mochten zitten.' 'Dat weet ik heus wel, maar ik ga niet zoals Draco hem ontlopen en ik laat Patty me niet intimenderen.' Zei ze boos. 'Het maakt me niet uit hoe ze reageren maar ik wil niet dat ze denken dat ik hún probeer te ontlopen en een watje ben. Want je weet zelf ook wel, ik ben dat niet.' Ze stonden bij de tafel. Blaise nerveus en Olette met een glimlach op haar gezicht. 'We moesten bij jullie komen zitten, leuk toch.' Patty keek haar woedend aan en Draco lette helemaal niet op, mooi. 'Het lukt jullie zo te zien erg goed.' Zei ze erachter. Ze ging zitten en trok aan Blaisi's mouw om hem ook te laten zitten. 'Moeilijke opdracht vind je niet?' Vroeg ze. 'Valt wel mee, we hebben dit vorige keer besproken en ook een beetje geoefend.'Zei Blaise. 'Oké, eens kijken wat ik moet doen.' Ze keek naar het bord en opende haar boek en begon te lezen. 'Aah zo.' Zei ze toen ze klaar was. 'Eens kijken,' Ze zag het konijntje naar haar kijken, eigenlijk best zielig dat ze een konijn moeten betoveren. Maar hij zou zo weer normaal worden.

De lessen was afgelopen en ze had het de eerste keer meteen goed. Ze liep blij met Blaise het lokaal uit. 'Zie je, je maakte je zorgen om niets. We moesten de hele tijd bij hun blijven maar er is niks gebeurd.' Ze gingen weer naar de leerlingenkamer. 'Ja, misschien heb je gelijk. Maar je weet zelf ook wel hoe Patty is, en Draco. Ze kunnen het je heel moeilijk maken.' Ze knikte. 'Ik weet het, maar dat boeit me voor geen meter.' Ze stapte in de leerlingenkamer die erg druk was. Ze zag dat Draco zat te praten met andere en dat Patty haar ding deed; kwijlen. 'Ik ga mijn spullen weg zetten. Ik ga zo naar de bieb om huiswerk te maken, wil je mee?' Hij schudde zijn hoofd. 'Kan niet, moet nog wat andere dingen doen.' Ze glimlachte 'Is goed. Veel succes met wat dat andere ding ook mach zijn.' 'Bedankt. Jij veel succes met wat je ook in de bieb gaat doen.' Ze knikte lachend en liep weg van Blaise om naar de slaapzaal te gaan. Daarna ging ze naar de bibliotheek.

Kan ik extra kudo's en reacties krijgen omdat ik een bad day had?

Reageer (4)

  • Oblivisci

    Leuk!!

    1 decennium geleden
  • Mathiii

    something is gonna happen...!!!

    1 decennium geleden
  • Smesty

    Ik voel dat er iets gaat gebeuren...
    Love it!!
    Snel verder!!
    Xx

    1 decennium geleden
  • Lpayno

    Was het maar alvast pasen :9~
    BTW : Kun je me ff bellen? x]


    :'D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen