Marnie Elisabeth Still.

"Wat zien die eerste jaars er weer leuk uit!" Hoorde ze Draco zeggen,, zodra hij richting zijn tafel liep. "Je bent nog niet volwassen, Malfoy, maar dit kan gezien worden als pedofilie." Riep Marnie hem na.

"Ik ben zó blij dat we vandaag nog geen lessen hebben." Zei Marnie nadat ze zich op haar bed liet neervallen. Hermione, die altijd zoveel zin had in alle lessen, stemde mee in. "Dit jaar valt me echt tegen, nu al." Zuchtte ze waarna ze haar koffer begon uit te pakken. "Nou ja, we moeten er wel doorheen, hierna zijn we volleerde heksen." Zei Marnie die ook begon met uitpakken. Niet veel later kwam ook Ginny de kamer binnen. "Hoi Ginny." Zei Marnie, waarna ze Punky, haar trouwe kat, van het bed afjoeg en er een stapeltje T-shirts oplegde. "Oh die is leuk!" Zei Hermione, waarna ze het grijze kleedje uit Marnie haar koffer haalde. "Ja, vond ik ook, die komt van dat ene leuke winkeltje in Londen." "Oh, ja, in dat zijstraatje, toch?" Marnie knikte, terwijl Ginny erbij stond alsof ze Chinees praatte. "Kijk, Ginny!" En Hermione hield het kleedje voor. Ginny knikte enkel en nam haar koffer mee naar haar bed. "Waar heeft zij last van?" Mompelde Hermione, waarna ook zij verder ging met uitpakken.

"Marnie, kijk dit!" Harry kwam de Gryffindorkamer binnen gelopen als een op hol geslagen hert. "Wat is er?" En met een zucht liet Marnie haar boek zakken. "Dit," Zei hij, terwijl hij een flyer aan Marnie gaf, "hangt in heel Hogwarts!" Marnie nam de flyer aan en bekeek hem. "Hij gaat eraan!" Siste ze bij het zien van een flyer. Met grote letters stond er onder een foto van haar en Hermione geschreven Filty mudbloods. "Ik dacht eigenlijk dat het jou niets deed?" Vroeg Harry terwijl hij zich naast Marnie neerzette. "Deed ik ook niet, maar dit gaat er echt over!" Harry knikte instemmend. "Ik moest trouwens nog ergens met je over praten." En Marnie keek Harry serieus aan. "Waarover dan?" Ginny." Mompelde Marnie. Harry zuchtte. "Ze doet anders en vooral vervelend tegen jou?" Vroeg hij. Marnie knikte. "Ze deed nooit zo, en nu plots.." Marnie bracht haar voorhoofd tot een frons. "Je herinnert je het eerste jaar nog, toch?" Marnie knikte. Op de één of andere manier was het verschrikkelijk. Haar familie waren muggles, ze zag er anders uit, menselijk, en had niet de hersenen die Hermione had. Vooral Draco had het haar toen moeilijk gemaakt. Maar dan was er Harry, lieve Harry, die Marnie opving, samen met Ron en Hermione. "Nou, ik heb een tijdje geleden aan Ginny opgebiecht dat er toen wel iets van gevoelens in me schuilde voor jou. Ze denkt nu vast dat je een concurrente bent voor haar, ofzo." "Wat dus niet zo is," zei Marnie, "ze hoeft zich echt nergens zorgen om te maken, ik voel me heus niet aangetrokken tot jou." Harry knikte. "Ging je niet iemand een kopje kleiner maken?" Vroeg Harry grijnzend. "Juist!" En Marnie stond op en verliet de Gryffindorkamer.


En, vinden jullie het al iets? ;3

Reageer (5)

  • noraxxx

    echt leuk
    snel verder(typing)
    xxx

    1 decennium geleden
  • feminist

    Verderrrrrrrrrrrrrrrr ;D

    1 decennium geleden
  • Saltwater

    Mwhahaha wraaak wraaak ;p
    Super goed! En Punky is zoo mooi!
    <3 ily

    1 decennium geleden
  • Dusty

    You go girl, hak zijn kop eraf.
    mwhahahah =D
    verder! x

    1 decennium geleden
  • Chicacolada

    haha, maar draco in!
    verderrrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen