Foto bij -Hoofdstuk 5




Wat ik nog moest zeggen: ik ga me niet echt aan de verhaallijn van de boeken van Harry Potter houden, ik hoop écht dat jullie dat niet erg vinden.

Marnie Elisabeth Still.

"Malfoy!" Marnie haar stem galmde door the greathall. Draco en Pansy keken meteen op. "Niet jij Parkinson, of jullie moesten stiekem getrouwd zijn!" Snauwde Marnie haar toe. "Jij, meekomen!" zei ze tegen Draco, terwijl ze Snape zijn blik vermeed. "Miss Still, wat is het probleem?" Vroeg hij, wanneer hij bij Marnie en Draco stond. "Draco heeft me iets uit te leggen." Zei ze, haar blik op Draco houdend. "Kunnen jullie dit dan ergens anders bespreken? Sommige leerlingen proberen te studeren." Marnie knikte en nam Draco bij zijn arm. "Ik kan ook zelf lopen, hoor!" Bromde Draco zodra ze uit the greathall waren. "Ja, vertel me eens wat meer hierover!" En Marnie hield de flyer die Harry haar gaf voor. "Mooie foto, niet? Je haar zit best goed." Zei Draco, haar vraag ontwijkend. "Dat zit altijd goed, oké? Kom op Malfoy, waar slaat dít op? Van al de mudbloods dat hier op school zitten moet je mij hebben, waarom?" "Ik heb een voornaam, weet je dat? Wel twee zelfs." Malfoy!" Gilde Marnie gefrustreerd. "Draco, Draco is de naam." Zei hij. "Dráco(!) waar slaat dit op?" Hij haalde nonchalant zijn schouders op. "Je leek me wel een makkelijke prooi?" "Waarom? Omdat ik pas van Hogwarts af wist van toen ik de brief kreeg? Omdat ik in Gryffindor werd ingedeeld? Omdat mijn ouders muggles zijn? Daarom?" Draco knikte. "Ondanks je een pureblood bent is je bloed vuil, door en door vuil, Draco!" En met die woorden draaide Marnie zich om en verliet de gang, Draco verbaasd achterlatend.


Ja, nu is het nog behoorlijk saai, maar er komt, hopelijk, verandering in. ;3

Reageer (7)

  • Alyne

    nu heeft draco niets meer te zeggen, hé
    (duivel)(duivel)(duivel)(duivel)(duivel)(duivel)(duivel)

    1 decennium geleden
  • SpinTheHarry

    De eerste foto doet me denken aan het boek 'Voor ik val'

    1 decennium geleden
  • Ravenous

    abaoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    Xjes

    1 decennium geleden
  • Saltwater

    Oeeeh yeah!
    nee, het is niet saai ;o
    snel verder!!
    ily <3

    1 decennium geleden
  • noraxxx

    echt leuk
    snel verder(typing)
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen