Marnie Elisabeth Still.


"Mudblood, filty mudblood." Draco's stem leek zo dichtbij, alsof ik hem kon aanraken. Zijn woorden vulde de hele ruimte, ik kon het bijna aanraken, het deed me bijna pijn.

Geschrokken schoot Marnie recht, het zweet parelde op haar voorhoofd. Ze keek uit het raam, het werd al licht aan de horizon, binnen een uurtje zou heel Hogwarts wakker worden en zou de stilte verdwijnen. Nog een andere zucht verliet haar mond. Ze zette haar voeten op de koude vloer en stond op en liet richting de badkamer die ze moest delen met haar kamergenoten. "Lumos." Fluisterde ze, en een bundel van licht kwam uit haar wand. Ze bekeek zichzelf in de smalle spiegel dat aan de muur hing. Ze zag er belabberd en moe uit, alsof ze dagen niet had kunnen slapen. Ze draaide de kraan open en maakte een kuiltje van haar handen en liet er water inlopen. Ze liet het water over haar gelaat heen lopen en droogde het toen af met een handdoekje. Met haar wand in haar handen liep Marnie de slaapkamer uit richting de gezamenlijke kamer. Ze keek de kamer rond, om te kijken of er nog iemand aanwezig was en verliet toen de ruimte, richting de gangen van Hogwarts. Zonder te beseffen waar ze heen ging liep ze richting de Slytherin-ruimte. Ze bekeek het schilderij dat de ingang was. "Doe dat licht uit, het is vroeg." "Sorry." Mompelde Marnie en ze doofde het licht van haar wand. "Wat doe jij hier?" Geschrokken draaide Marnie zich om. "Godver, Malfoy ik schrok me rot." "Kon je niet wachten tot Potions om me te zien?"

Reageer (7)

  • Ravenous

    wie is da meisje op e foto steeds?

    she is beautiful!

    Xjes

    1 decennium geleden
  • Cleverness

    xD
    charmant^^

    1 decennium geleden
  • Frikey

    Super!

    1 decennium geleden
  • feminist

    VERDER! (H)
    super.

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    Haha, leuk<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen