Foto bij 29. Moaning Myrtle

Ik heb het vandaag, morgen, zaterdag en zonder druk dus kan ik misschien niks posten.
Ik ga zaterdag naar de EO jongerendag en zondag naar pirates of the caribbean. Yaay!
Morgen bezoek, alemaal prettig gestoord dan.

Anyway,
Enjoy

Lief dagboek,

Ik zat net in de bieb en ben meteen weggegaan toen ik Patty zag. Ik weet niet waarom maar ik had een slecht gevoel toen ik haar zag, alsof er dan iets zou gebeuren dat niet echt leuk zou zijn. Ik zit nu bij Jammerende Jenny. Ze is erg aardig alleen is snel gekwetst. Ze vroeg me waarom ik zo lang niet op de gangen was, en ik zei dat ik in de ziekenzaal had gelegen. Ze was best begrip vol, al begrijp ik niet waarom ze me nakijkt op de gangen. Ik denk dat ik vanavond maar langer opblijf, heb nog veel te doen. Dat veel is studeren, huiswerk en meer. Ik heb bijna al het huiswerk af maar ik loop nog steeds achter. Draco negeerde me vandaag, wat ik niet erg vond. Hij trekt weer bij, denk ik dan. Hoop ik dan, want Blaise blijft maar herhalen dat hij ontzettend koppig is en dat hij best erg is als hij boos is of ruzie heeft met iemand (wat ik eigenlijk al wist). Misschien moet ik met Draco praten, dan kunnen we het ook bijleggen. Denk je dat hij het zou willen bij leggen? Ik hoop het. Ik zal volgende keer maar mijn verhaal moeten doen over vroeger want Jenny wilt praten.

Mijn vraag is: Zal alles weer goed komen wat betreft vriendschap?

Liefs Olette


'Ben klaar. Sorry voor het wachten, je wou iets zeggen.' Zei ze. Jenny knikte 'Jij bent Olette toch? Ik hoorde op de gangen dat je je helemaal niet naar je afdeling gedraagt, dat Zwadderich is. Waarom doe je dat?' Olette zuchtte, weer die vraag. 'Ik vind het belachelijk dat je gemeen moet doen tegen mensen omdat ze anders zijn.' Jenny knikte weer. 'Ik wou dat ze zo deden toen ik nog...' Ze barstte in tranen uit. 'LEEFDE!' Riep ze, waardoor ze harder ging huilen. Wat moest ze doen om Jenny te laten stoppen met huilen? En daarom moest ze vroegen meer met mensen omgaan, dacht ze. Dan zou ze weten wat ze moet zo'n situatie moest. 'Het is al goed. Dat was vroeger en dit is nu. Het is al goed.' 'Suste ze. Het kwam spontaan bij haar op. 'Dankje,' Jammerde Jenny nog. 'Ik ga maar weer, ik wil even alleen zijn.' En nog voor Olette iets kon zeggen verdween Jenny ik de toilet. Best vreemd om iemand in de wc te zien verdwijnen, maak je niet elke dag mee. Ze knikte naar niemand en liep de wc uit. 'Naar Draco dan maar hé.' Zei ze hardop. Ze wou het zo snel mogelijk goed maken maar toen ze in de leerlingenkamer was was hij net weggelopen. Ze keek naar de klok en zag dat het laat was. Toch ging ze naar boven om haar spullen te pakken en ging weer naar beneden om te studeren. Rond 4/5 uur viel ze in slaap.

Sorry voor het korte stukje, zal de volgende langer worden!
Kudo? Reactie?

Reageer (1)

  • Lpayno

    Ik vind Jammerendee Jenny echt geniaaall :9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen