Foto bij ongeluk

sorry dat het lang duurde ach ja. ik wil plies meer reactie's

Beneden was het gezellig we speelde wat met Belicia. De telefoon rinkelde dus nam ik op. (paars bella rood dana)
Hoi met Bella Met Dana Heey alles goed? Nou Jacced zit eigenlijk bij de EHBO Wat is er gebeurd dan?Ik keek bezorgd de kamer rond. Hij is van de glijbaan gevallen. Zijn arm is gekneusd, hij heeft een bloedlip en misschien een lichte hersenschudding en zijn knie licht open. Dat klinkt niet goed kom maar naar huis.Ehm Bella sorry maar hij wou een keer zelf van de hoge glijbaan.Ik knikte en hing op. Toen zuchte ik. "wat is er " Leah keek me aan. "Jacced is van de hoge glijbaan gevallen."Ze knikte. "omaaaa waa sijn papa en mama"Belicia keek me aan. "ze zijn samen even weg en komen straks terug." ik pakte haar en kietelde. Zelachte het uit "en oooopa Eddiee enn tante Allissssssss en Jassie?" Ik grinikte haar bijnaam voor Jasper Jassie. "die zijn allemaal straks terug." Ik aaide over haar wangetje. Ze stond op en liep naar me toe. Ze sloeg haar armpjes om me heen "omaa lieeef, leeeeeeeeeeeee ook eel lief" We knuffelde haar. "daar zijn ze " zei Leah. Ik pakte Belicia en liep naar vorren. Jacced zaga er vies uit. Zijn arm zat in een spalk, zijn broek was gescheurd en er liep nog een beetje bloed van zijn wang. (oke dit verzon ik nu pas) Toen ik het bloed rook kreeg ik plots razende dorst. Het was te lang geleden dat ik had gedronken. Alles kreeg een rode waas en ik zfakte. Ik stoote een felle grom uit. Dana en Leah keken me aan. Plots stonden Jake en Nessie binnen. "Bella ga naar buiten"beviel Jake me. Ik wist dat ik het moest doen maar het lukte me niet. "Hond ga zelf"Stoote ik uit. Nessie pakte de kinderen en ging ver achter Jake, Dana en Leah staan. Ik zag een paar sideringen langs zijn lijf gaan. Toen schudde hij zijn hoofd en stormde op me af. Hij kwam erg snel maar voordat hij me had pakte ik al zijn arm. Het lukte hem om me mee naar buiten te krijgen. Daar begon er eeen gevecht. Ik kreeg hem van mijn arm en viel hem aan. Hij veranderde in een wolf. Hij hapte richting mijn arm een keer hapte hij raak en toen krijste ik het uit van de pijn. Snel had ik hem ook al te pakken.Jake sprong plots op me en zo begonnen we een rollende gevecht. Ik hapte hij hapte en er vielen een paar bomen. Hij gromde hard toen hij tegen een boom kwam maar die boom kwam richting mij. Ik had meer tijd voor Jake dat ik die niet zag komen. Plots lach er een boom op me en hoorde ik Edward. "vuile hond je hebt haar pijn gedaan" zijn stem sloeg over. "halo zij wou mijn kinderen vermoorden". Ze keken elkaar boos aan. Toen ik dacht dat ze ook zouden vechten kreunde ik. Samen hielpen ze me eronder uit. Toen ik naar binnen liep keek ik niemand aan. "waarom reageerde je zo"vroeg hij met zijn warme fluwelen stem. "omdat Jacced een bloedlip had" ik keek hem aan. "hoezo dan?" ik legde het uit. Zijn warme vriendelijk gezicht sloeg over in een koud en ijzig gezicht.

Reageer (5)

  • GossipGirl21

    Yaaaahhhh xxxxx

    6 jaar geleden
  • SCORPlO

    A wild XHeroes has appeared in the comments.

    6 jaar geleden
  • ailine39

    @lunabranden ja ik ook


    oei oei

    edward is boos

    verder

    1 decennium geleden
  • Padme

    wow. spannend, eigenlijk had bella dood moeten gaan, maar je





    snel verder

    1 decennium geleden
  • XHeroes

    snel verder en toen ik de titel zag dacht ik dat je een auto ongeluk bedoelde

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen