Foto bij New city, new people. #1

Nieuwe stad.
Nieuwe mensen.
Nieuwe wensen.
Nieuwe vrienden.
Nieuwe contacten.
Nieuwe liefdes.
Nieuwe problemen...

'Oh mijn god! Ik kan niet geloven dat we er éindelijk zijn Kath! Jij wel? het is zo mooi hier! Kijk ons huis! Mooier dan op de foto! En midden in het bos.' Candice snoof en ratelde door. 'Ruik dan is hoe lekker! Rúík!'
Ik grinnikte. 'Ja, ja Candice. Doe ik zo. Eerst de verhuizers helpen.' Ik liep naar de grote vrachtwagen toe en tilde er kleinere dozen uit. Toen ik de hal inliep struikelde ik bijna over Sereno die voor mijn voeten liep. 'Séreno! Kijk uit!' Hij blafte en sprong aan de kant. 'Ga buiten op het gras zitten!' Hij snoof even en liep de deur uit. Hij plofte op zijn gat en keek naar de hard werkende verhuizers.
Ik liep door de hal in naar de woonkamer. 'Moet ik deze doos gelijk naar boven brengen, mevrouw?' Ik keek naar de man die in de hal stond. Ik knikte. 'Graag! Het liefst alle dozen waar boven op staat!'
De man knikte en liep de trap op. Ik liep verder de woonkamer in en zette mijn doos op een grotere. Ik hoorde achter me gesteun en gepuf en zag dat Candice met een doos sjouwde.
'Lukt het?' Vroeg ik.
'Ja prima.' Zei ze en zette de doos zo voorzichtig mogelijk neer.
Ik liep voor haar uit naar buiten en liep naar de vrachtwagen. Nog 4 dozen, en dan stond alles in òns huis. Ik schoof twee dozen naar me toe en stapelde ze op elkaar. Ik tilde ze op en liep licht heen en weer zwiepend naar het huis. Ik liep de trap op aangezien deze voor boven waren en zette ze op de 5 anderen. Ik hoorde dat beneden de laatste twee dozen neer werden gezet en ik rende de trap af naar beneden. 'Dat was alles mevrouw.' Hoorde ik een mannenstem zeggen.
Candice en ik knikte te gelijk. 'Oké.' Zei ik. 'Heel erg bedankt en, nouja. Hopelijk niet tot ziens. Maar u snapt wat ik bedoel.'
De man grijnsde en knikte. Hij liep de deur uit en ik liep achter hem aan. 'Daag!' Riep de man.
'Doei!' Riepen ik en Candice te gelijk. We zwaaiden even kort naar de andere man en toen reden het pad af. Ik floot kort en Sereno kwam aangerend. 'Nou ventje! Wat vind je van het nieuwe huis?'
Hij blafte kort en kwispelde toen. 'Wij ook!'
Ik draaide me om naar Candice en knuffelde haar. 'Oh wat ben ik blij!' Riep ik.
'Ja, ik ook. Maar nu eerst wat drinken en dan inrichten!' Riep ze en liet me los. Ze ging naar de keuken en rommelde in een doos en een koelbox. Ze viste er 2 glazen uit en een fles cola. 'Gotcha!' Zei ze en schonk in.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen