Ik bedacht me net iets: in welke film speelt zich dit verhaal eigenlijk af? Nou, The half blood-prince. :3

Marnie Elisabeth Still.

Het maakte Marnie allemaal niet meer uit dat iedereen rond haar en Draco stond en dat ze haar raar, zelfs vuil aankeken. Ze wou alleen maar dat iemand hem hielp. Dat iemand zijn wonden kon genezen. "Iedereen wegwezen!" De stem van Snape galmde door the greathall. "Weg!" Schreeuwde hij nog tegen enkele leerlingen dat bleven staan, waaronder Hermione. "Miss Still." Snape nam Marnie bij haar bovenarmen en probeerde haar bij Draco weg te halen. "Miss Granger!" Snape riep Hermione terug. "Ja, professor?" "Kan jij miss Still misschien meenemen?" Hermione knikte en nam Marnie over van Snape. "Kom op, Marnie." Hermione gaf een kleine trek aan haar arm zodat ze zou beginnen lopen.
      "Ik vermoord'm!" Was het eerste wat Marnie zei wanneer ze door de gangen liepen. "Daar los je niets mee op." Ging Hermione erop in. "Dan nog. Waar haalt hij het recht vandaan om..arch!" Marnie balde gefrustreerd haar handen tot vuisten en sloeg tegen een muur aan. "Hé gek!" Hermione nam Marnie haar hand en bekeek hem. "Geen zorgen, gewoon een schram!" Marnie trok haar hand los en liep de andere richting uit. "Marnie, we moeten naar- Marnie wacht nou!" "Láát me gewoon!" "nee, ik weet al waar je naartoe gaat en dat laat ik niet gebeuren! Zo meteen doe je nog iets ontzettend stom!" Marnie draaide zichzelf om en keek Hermione afwachtend aan. "Iets ontzettend stom, hm? En wat had je dan in gedachte, Hermione?" "Niets! Marnie kom op, hier haal je niets mee!" "Ik ga kijken of alles in orde is met Malfoy!" Mompelde Marnie waarna ze Hermione voorbij liep. "Iedereen weet het ondertussen al!" Gilde Hermione haar na. "Je bent niet veel beter dan hem, Marnie, echt niet." Marnie draaide zich om en zag Hermione nog woedend weglopen. Marnie zuchtte diep en liep met haar handen in haar zakken terug naar the greathall. Wanneer Marnie the greathall binnenliep zag ze Snape en Draco op de lange bank van de Slytherintafel zitten. Met kleine passen liep Marnie richting Draco en ging, zonder een woord te zeggen, naast hem zitten. Zonder een woord te zeggen stond Snape recht en liep ook the greathall uit. Marnie volgde hem tot hij uit haar zicht verdwenen was. Toen draaide ze haar hoofd naar Draco. "Gaat het?" Draco wreef met zijn hand door zijn ogen en liet toen zijn hoofd in zijn handen rusten. Marnie legde haar hand op zijn rug en wreef er voorzichtig over. Draco draaide langzaam zijn gezicht zodat hij Marnie kon aankijken. Marnie glimlachte zwak naar hem. Ook rond Draco's lippen ontstond een kleine glimlach. "Waarover hadden jullie eigenlijk ruzie?" Vroeg Marnie voorzichtig, terwijl ze nog steeds over zijn rug wreef. Draco schudde zijn hoofd. "Niets bijzonders." Kwam er schor uit. "Draco, ik ben wel niet iets slimmer dan dat. Hij valt je niet aan als het om 'niets bijzonders' ging." Draco zuchtte. "Er is vandaag een extra training geplant." Mompelde hij. "Oh." Mompelde Marnie. "En je zei dat je niet kon?" Draco knikte. "En toen hij de reden wist was'ie al helemaal pissig." Zei Draco waarna hij recht stond. "Dus eigenlijk is het mijn schuld?" Vroeg Marnie terwijl ze Draco na liep. "Misschien. Maakt niet uit." "Jawel, Draco, dat doet het wel! Moest Snape er niet zijn geweest." "Marnie, hou er alsjeblieft over op!" Zei Draco nadat hij zich had omgedraaid en Marnie haar gezicht tussen zijn handen had geklemd. "Maar-" "Zwijg, oké?" Marnie kon niet anders dan knikken toen zijn grijze ogen zich in de hare priemde. Draco zuchtte en liet zijn handen afzakken naar Marnie haar nek en liet zijn voorhoofd tegen het hare aan rusten. Marnie kon nog steeds niets anders dan in zijn ogen staren. Haar armen hingen slap langs haar lichaam. Het leek alsof er niets van leven in haar zat, buiten haar hart dat als een razende te keer ging. "Ik ga mijn spullen pakken en dan vertrekken we, goed?" Verbrak Draco de stilte. Marnie schrok op en knikte langzaam. "Ik moet ook," Marnie kuchte toen ze doorhad dat haar stem schor klonk, "ik moet ook nog wat halen." Draco knikte. "Ik zie je zo aan de poort dan, oké?" "Ja, is goed." Antwoordde Marnie waarna ze zich omdraaide en richting de Gryffindorkamer liep.


ooh, poppetjes, I love y'all <3

Reageer (7)

  • HushHush

    Snape! ;3 Awh, they're in love. <3 Love is in the air.

    1 decennium geleden
  • Smesty

    Stomme Snape!!! Hoe durft hij haar te bezeren!!
    love it!!
    snel verder!!
    xx

    1 decennium geleden
  • MyrnaPotter

    leukkkkkkkkkkk ik wil ook in draco's ogen staren maar draco had haar toen eigenlijk moeten zoenen
    verder
    <33333

    1 decennium geleden
  • Saltwater

    ooeeeeeeeeh ;o snel verder!
    Hup hup ;D
    ily <3

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    Super<3 Ik wil ook in Draco's ogen staren<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen