Foto bij 1°

Mijn familie was uitgeschakeld door opa. Hij kon het niet negeren van Aro. ‘Je hebt een keuze Tagas.’ Begon Aro. Ik sloot mijn ogen en keek naar beneden. ‘Of je komt vrijwillig met ons mee of we doden je familie,’ hij maakte een gebaar naar mijn bewusteloze familie,’En dan word je geadopteerd door je opa.’ Hij wees naar Alec. Ik gromde. Ik moest sowieso mee. Ik zuchtte en keek naar mijn familie. Ik zag mijn moeder langzaam wakker worden en de vage mist bij haar verdween. ‘Ik ga mee.’ Aro glimlachte naar me. Mijn moeder begon te schreeuwen ‘Nee! Tagas!’ Ik draaide me om en keek naar haar, tranen rolde over mijn wangen. ‘Sorry mam.’ Het deed me zoveel pijn, maar ik wou haar niet dood laten gaan omdat ik niet mee wou. Langzaam werd iedereen wakker. De Volturi rende weg. Ik keek nog een keer goed naar Leah en mijn ouders en rende toen weg. ‘Ik hou van je Tagas’ hoorde ik mijn moeder nog fluisteren. ‘Ik ook van jou mam.’ Zei ik te zacht terug. Ik liep het bos in en achtervolgde Aro. Hij zal me meenemen naar Volterra, waar ik ook zo snel mogelijk weer vandaan moet komen.


~~{°}~~

Dit is een Flashback.

Reageer (9)

  • xKiss

    wauwsuper !

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    abo

    1 decennium geleden
  • dkjlgjergkfdklm

    hoe ga je daar ooit wegkomen tagas? ik heb het groene knopje aangeklikt, hoop dat dat je helpt! tagas, ik heb vertrouwen in je, je kunt het! snel verder!

    1 decennium geleden
  • Imperi0

    en hoe wil je daar weg komen sweet heart??

    goed geschreven goed idee zoals altijd

    snel verder

    1 decennium geleden
  • JenniBieber

    verderrrrrrrr!!!!!! grrrrrr kut volturi!!!:@

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen