Foto bij Twintig|•|

‘Natuurlijk kan ik een geheim bewaren!’ Ik haalde Pepijn van mijn schouder. ‘Ik kan zeg maar met hem praten in mijn gedachten.’ Mompelde ik. Het was even stil. ‘Echt? Wat denkt hij nu dan?’ vroeg ze. ‘Hij wil weg, hij is bang voor jullie.’ Het was nu langer stil. ‘Alice?’ ‘Hoe laat is het?’ vroeg ze aan me. Kwart voor acht. ‘Kwart voor acht.’ ‘Nu weet ik wel hoe je alles alleen deed.’ Ik lachte. Maar toen dacht ik terug aan gisteren. Mijn lach ging over in een zucht. ‘Wat is er?’ vroeg Alice. ‘Na deze week mag ik niet meer naar school.’ ‘Waarom niet?’ Haar stem klonk niet verrast, alsof ze het al wist. ‘Mijn vader wilt op me letten.’ Zuchtte ik. ‘Ik kom vaak langs!’ zei ze met een glimlach in haar stem te horen. Ik glimlachte naar haar. ‘Zullen we gaan slapen?’ vroeg ik. ‘Ja, is goed.’ Ik stond op van de bank en ging het matras voor mij liggen. Ik stopte Pepijn in zijn reismandje en trok de dekens over me heen. ‘Welterusten Alice.’ ‘Slaap lekker.’ Hoorde ik haar nog zeggen, maar ik viel al in slaap.


--|•|--

Kudo's?? Reacties?? Sorry voor het kleine stukje! Hierna komt een grote tijdsprong van een halfjaar, omdat ik nu niets weet om in dat half jaar te schrijven, alleen daarna xD Ik ga nu film kijken, misschien typ ik daarna nog wat...

Reageer (14)

  • Toekietrein

    omfg, Arme eekhoorn. Allemaal mensen die je leeg willen drinken DD: .
    LEUKESTORY JAJ (:

    xxverdurr<3

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Nice! <33
    Snelverder! <33

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Aelan

    Owh snelverder!:Y)

    1 decennium geleden
  • Tumblah

    @DesxTiny.. als ze bij honderd mensen in een kantine kan zijn, kan ze vast ook wel bij een klein eekhoorntje zijn haha.

    snel verder bitte!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen