Draco voelde hoe zijn moeder haar armen rond zijn schouders sloeg. Het deed hem pijn hoe Marnie op de grond lag te creperen. Al wou ze zich nog zo sterk houden als ze kon, Draco zag dat het haar pijn deed. Lord Voldemort lachte als een klein kind terwijl hij de vloek op Marnie uitsprak. Hij vond het amusant hoe iemand pijn leed door zijn toedoen. Draco wou schreeuwen, roepen, vloeken, maar geen enkel woord kreeg hij over zijn lippen. Het was alsof alle levenslust uit zijn lichaam verdween, steeds sneller. Draco zag dat Marnie hem aankeek door haar tranen heen. Hij kon geen enkele emotie laten tonen die liet uitschijnen hoeveel pijn dit hem deed. Hij hield zijn gelaatstrekken strak. Marnie liet haar blik van Draco afglijden richting de andere. Draco zag hoe zijn vader zijn wand trok en die op Marnie richtte. Hij draaide zijn gezicht weg van het hele spektakel en kroop in zijn moeders armen die hem troostend woorden toefluisterde, maar zelfs het gepraat van zijn moeder overstemde de luide stem van zijn vader niet. De woorden sloegen als een bom in. 'Avada Kedavra.'




_____

De proloog hebben jullie inderdaad al gelezen, maar dan meer langs de kant van Marnie, daarom dat ik dat nam als de proloog, langs Draco's kant. Vond ik wel mooi om mee te beginnen, niet? Zodanig dat de lezers die We're not innocent. niet hebben gelezen, misschien een klein beetje kunnen volgen. Al dan niet raad ik nog steeds aan dat verhaal wel te lezen, wil je helemaal in het verhaal zitten. :3

Reageer (15)

  • 1xmichellax1

    een vraagje. Ze zou toch niet vermoord kunnen worden omdat ze zichzelf opofferde uit liefde. Voldemort kon om die reden potter niet vermoorden,dus waarom kan lucius het nu wel?
    Of heb je je er je geheel eigen versie van gemaakt, waarbij sommige dingen niet gelden?
    Ik heb je verhaal gelezen en nu deze, het is geweldig

    1 decennium geleden
  • Cleverness

    Ik heb we're not inncont helemaal gevolgd, en ook dit verhaal zal mij niet ontgaan (H)

    1 decennium geleden
  • Rosewood

    Ik heb We're not innocent in één keer uitgelezen en ik vond het echt erg goed, de laatste drie hoofdstukken was ik echt zo snel als ik kon aan het lezen omdat ik wou weten hoe het eindigde. En toen Marnie zich opofferde voor Draco, dat vond ik echt prachtig. So what I'm trying to say is, je hebt er een nieuwe abbo bij voor deze story en je kan erg goed schrijven!

    xoxo

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Ik heb in deze avond alle hoofdstukken van het eerste deel gelezen, en ik vond het geweldig! <3
    Vandaar dat ik nu ook hier ben! (nerd)
    Abo + Kudo! (K)
    Snelverder! <33333

    1 decennium geleden
  • Marito

    Prachtig! <3
    Je story staat nu al bij mijn favorieten! ;')

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen