Als jullie je afvragen waarom ik hier reclame maak voor mijn andere stories, wel dat is heel simpel, ik hoop dat er altijd mensen geïnteresseerd zullen zijn. :3




Claire Leroy word overgeplaatst van Beauxbatons Academy of Magic naar Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Niet omdat ze niet welkom is op Beauxbatons maar omdat ze nodig is in Hogwarts. Claire haar familie is een grote aanhanger van The order of the phoenix. Al jaren probeert haar familie er achter te komen wat Voldemort allemaal van plan is maar nog nooit kon iemand daarachter komen. Er gaan echter geruchten rond dat een jongen van Hogwarts, beter bekend als Draco Malfoy, een aanhanger is van Lord Voldemort, met andere woorden, hij is een Death Eater. Na een gesprek met Albus Dumbledore, het schoolhoofd van Hogwarts, zijn ze tot het besluit gekomen dat Claire haar zesde jaar zal doorbrengen op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry en zal ingedeeld worden in The house of Slytherin. Dit alles om erachter te komen wat Lord Voldemort van plan is.


"You're gonna catch a cold from the ice inside your soul."


Tijd: Harry Potter and the half-blood prince.
Hoofdpersonages: Claire Leroy&Draco Malfoy.








Through the eyes of the enemy. ft. Draco Malfoy.

Reageer (1)

  • Cleverness

    lijkt me erg cool!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen