Foto bij Jacced.

ZO ik ga verder.

Ik liep naar Edward. "waarom is Jake zo zenuwachtig"Ik keek hem bezorgd aan. Hij keek terug en ik zag hem twijfelen. Ik gaf hem een knik en hij vertelde mij iets. "Jacced wordt steeds warmer maar hij is niet ziek dus Jake is bang dat Jacced binnenkort een...." "wolf"riep ik uit. Mijn ogen werden groot. Zou Nessie het al weten. Edward knikte. En zijn zusje dan. Edward knikte nee. "hoe gaan ze het haar vertellen dan ze weet neit dat haar broer dat kan." vreog ik ongelovig. Ik zag Edward diep nadenken. Ik zuchte en ging op het bed zitten. Edward sloeg zijn arm om me heen. DAt klleine ventje zo lief. Samen met zijn zusje kusjes geven. Of lekker gek doen paardjerijden, Emmet plagen en dat soort dingen. Ik kon het niet geloven dat dat kleine mannetje plots een greoispurt zou krijgen en zijn zusje zo klein zou blijven. Hij die in een weerwolf veranderd en gevaren zal moeten overleven. Ik zou met Jake afspreken dat ze samen een weekje weg zouden gaan zodat hij daar ergens uit onze buurt aan zijn weerwolf zijn zou kunnen wennen. Ik hoopte van harte dat Belicia dan maar meer vampier was.

het is kort i know

Reageer (5)

  • GossipGirl21

    En daar gaan we lezeen :)

    6 jaar geleden
  • SCORPlO

    En door.

    6 jaar geleden
  • ailine39

    mooi hoor verder

    1 decennium geleden
  • Padme

    Joop ik ook,
    snel verder

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    sne veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen