Foto bij 60. Do you seriously want us to die?

Enjoy!!

Blaise had blijkbaar een telefoon "geleend" van een meneer en keek er hoopvol naar. 'We hebben toch net dat stukje gezien over die dvd?' 'Ja! Ssst!' Zei Draco die weer een handje vol popcorn pakte. 'Deze film is stom!' Riep hij een paar minuten later. Hij ging naar de dvd speler en schopte ertegen aan waardoor de film stopte. 'Hé!' Riepen Draco en Olette tegelijk. 'We zijn niet eens gebeld!' Ze keken hem vragen aan. 'Over dat we over 7 dagen dood gaan!' Olette schoot in de lach. 'Het is maar een film.' Blaise keek haar boos aan. 'Dat zeiden wij ook over die Angels maar die bleken oook echt te zijn!'Draco en Olette lachten nog harder. 'Dude, als jij in een horrorfilm wilt komen ga dan naar het verboden bos na de vakantie! Dan zie je dat het niet zo leuk is. Maar hoezo wil je gebeld worden door een dooie meid?' Olette lachte nog harder. 'Ben jij...' Verder kwam ze niet. Draco en Blaise keken haar verbaasd aan. 'Vertel me niet dat je een oogje hebt op die dooie.' Blaise schoot ook in de lach. 'Gast, als ik op een dooie val is Olette een psygopaat!' 'Blaise... Hou alsjeblieft je kop! Ik krijg geen adem meer!' Riep Olette. Draco begon haar ook nog te kietelen. 'Draco is hier de psygopaat!' Riep ze toen ze van de bank was gevallen. Draco ging door met kietelen en Blaise bleef tegen de dvd aan schoppen. 'Stomme film.' Hij schopte de dvd weg en hielp Olette maar. 'Dude, ze krijgt denk ik echt geen adem.' Zei hij lachend. Draco stopte met kietelen en Olette snakte naar adem. 'Als ik mijn stok kon gebruiken zat je nu jezelf te kietelen.' Zei ze een paar minuten later. 'Ik ben zo blij met de vakantie!' Riep Draco sarcasties. Olette pakte de dvd die onder de tafel lag en gooide die naar Draco toe. 'Sukkel.' Lachte ze. De telefoon ging en het werd opslag stil. 'We gaan eraan!' Riep Blaise blij. 'Heb je net gehoord wat je zelf zei?' Vroeg Olette. Hij pakte de telefoon en gooide die naar Olette. 'Neem jij maar op!' Olette rolde met haar ogen en drukte op het rode knopje. 'Hallo?' Ze hield de telefoon onderste boven. Ze keek naar de telefoon. 'Ik heb hem denk ik weg geklikt. Ik had de groene moeten nemen.' De telefoon ging een paar seconde later nog een keer en Olette klikte die keer wel op het goede knopje. Ze hield de telefoon weer onderste boven die Blaise meteen goed zette tegen haar oor. 'Hallo?' Zei ze aazelend. 'Hallo, met menneer Lummie.' Olette deed moeite om niet te lachen. 'Zou jij door kunnen geven dat de afspraak om 9 uur morgen niet door gaat? Bedankt! Doei.' De man hing op. 'Maar... Hallo?' Ze keek naar de telefoon. 'En? Gaan wij eraan?' vroeg Blaise hoopvol. 'Wil jij ons allemaal nou serieus dood hebben?' Vroeg Draco. 'Ja! Gaan we dood?' Draco en Olette keken hem verbaasd aan. 'In iedergeval gaan we zeker weten dood. Het was een man genaamd Lummie die zei dat ik door moest geven dat de afspraak voor morgen 9 uur niet door gaat. We gaan eraan!' Draco grinnikte en Blaise keek teleurgesteld. 'Laten we nou maar gaan slapen, het is laat en de dvd speler is toch al kapot.' Zei Draco. Olette stond op en liep de trap op. 'Tot morgen jongens!' Ze liep haar kamer in en kleedde zich snel om en kroop snel haar bed in. 'Vanavond tandenpoetsen overslaan is vast niet erg.' Mompelde ze slaperig.

De volgende ochtend stopte ze de laatste dingen in haar koffer en liep rustig de trap af. Draco en Blaise zaten te kletsen aan de keukentafel maar stopte meteen met praten toen Olette in de keuken verscheen. 'Ook goede morgen.' Zei ze lachend. Ze ging tegenover Blaise zitten en vulde haar glas met melk. 'Morgen. Trek zo je jas aan, we gaan naar de Weg is Weg.' Olette knikte en dronk haar melk op. 'Geef me 10 minuten.' Ze pakte een crossantje en rende weer de trap op. Ze maakte Denn wakker en gaf hem het crossantje. 'Vind je vast niet er?' Den at wat van het crossantje en kroop ermee in de knuffel. 'Nee dus.' Grinnikte ze. Ze pakte haar jas uit de koffer en haar laarzen. Die gooide ze snel op het bed en rende met haar toilettass de badkamer in waar ze snel haar tanden poetste en haar gezicht waste. Ze rende weer haar kamer in waar ze haar jeans aan deed en deed er een donkerblauw shirt bij. Ze deed ook een sjaal om en rende opnieuw naar de badkamer. Ze kamde snel haar haar en deeder een witte haarband in. Ze keek in haar spiegelbeeld en knikte. Ze rende opnieuw naar haar kamer waar ze haar laarzen aan deed en haar jas. Ze aaide Denn over zijn bol en rende de trap weer af en plofde vermoeid op de bank. 'Dat waren 7 minuten en 43 seconden.' Zei Blaise. Ze gooide een kussen tegen zijn hoofd aan. 'Zullen we dan maar gaan?' Vroeg Draco. Olette stond nog voor dat hij zijn zin had afgemaakt buiten.

Kudo? Reactie?

Reageer (3)

  • Lpayno

    'Hé!' Riepen Draco en Olette tegelijk.
    'Hé!' Riepen Blaise en Olette tegelijk.

    :]

    Wahahah ik lag echt stuk om dat stukje met die film :'D

    1 decennium geleden
  • Smesty

    Haha
    Love it!!
    Snel verder!!
    X.

    1 decennium geleden
  • Mathiii

    OMG gij kunt mensen NERVEUS maken!!!
    ik dacht al dat haar ouders haar gingen vermoorden fzo!!!!
    niet meer doen!!!!!
    maar ik ben nog altijd nerveus hoor ... als ze thuiskomt!!!
    wat zal er gaan gebeuren...???
    SUPERVERHAAL!!!!!! x x x dancelover

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen