Foto bij Blijf van mijn benen af

zie die foto!! willen jullie meer reageren nu heeft alleen heartygirl en underworld gereageerd.

Ikliep weer naar binnen. Ik ging voor Nessie staan om belicia een kus te geven. Net toen ik de kus gegeven had begonnen de apparaten wild te piepen. Ik voelde een zwaar gewicht aan mijn voeten hangen. 'laat mijn benen los ik moet wat doen'gilde ik hysterisch. Ik probeerde naar Belicia te gaan om Carlisle te helpen maar ik kwam maar langzaam vooruit. Ik begon wild met mijn benen te schoppen toen Carlisle me tegen hield. 'Bella, Nessie heeft een aanval jij gaat met Edward naar de verpleegsters ik zorg voor Belicia' Hij keek me door dringend aan. Ik knikte en keek naar de grond. Nessie was tegen mijn benen aan gevallen en probeerde ze vast te houden. Ik tilde haar voorzichtig op en rende als een mens door de gang. 'Een zuster, een doktor'riep Edward beheerst. Een doktor pakte Nessie over en liep snel naar de EHBO. Hij legde haar op een bed en begon te onderzoeken. 'Ze heeft een asfixie aanval'zei Edward zacht. De doktor knikte en begon apparaten aan haar te koppelen. 'Hoe gaat het met Belicia zou ze het redden' fluisterde ik en Edward knikte. Opgelucht haalde ik adem. 'Moet ik helpen mijn vader is doktor'Zei Edward en hi jbegon de draadjes goed te doen. Volgens mij ergerde de doktor zich aan Edward omdat hij sneller was en commentaar had. Zachtjes grinnikte ik. Toen ze klaar waren liepen we naar een kamer toe. Ze moest rusten dus ging ik weer naar Belicia waar alles in orde weas.

Reageer (4)

  • GossipGirl21

    Yaaayyy mooie foto hoor

    6 jaar geleden
  • SCORPlO

    Ya nasty

    6 jaar geleden
  • Padme

    Natuurlijk blijf ik reageren.

    2 van de hoeveel ookalweer?

    ik hoop dat het met beide goed komt

    snel verder sgat

    1 decennium geleden
  • ailine39

    nu liggen er 2 cullens plat in het ziekenhuis wat erg ze hebben het ook niet makkelijk

    hopelijk komt het met beide goed

    rust maar goed nessie

    snel verder

    ps top foto zo lief samen die 2 (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen