Dit is dus even een nieuwe.
1 over voetbal :P zoals er wel meer zijn maar ja
wie komen erin wel:
Ik
Falora (xBlackTunnel of gwn Sofie)
Fernando Torres
Sergio Ramos
en Cesc Fàbregas
tot hier toe
dus laat me iets weten

Fernando (L)


Me
Haai ik ben Ruby Torres,jaja de zus van Fernando. En nu moet je niet denken omdat mijn broer een super voetballer is dat ik streken heb. Nee ik ben gewoon mezelf samen met mijn beste vriendin Falora.
En zij is het lief van Fer, en nee ze is totaal niet alleen mijn vriendin omdat Fer haar lief is. We zijn al sinds klein beste vriendinnen.
Nu even genoeg over Falora :P ze zal zich wel zelf voorstellen, maar nu meer over mij :D.
Ik ben dus de jongere zus van Fernando, ik ben 20 en 1.70 meter.
Ik hou enorm veel van voetbal (familietrekje) en mijn beste vriend en mijn lief zijn dus … voetballers.
Ik weet het voorspelbaar maar ja, het is nu eenmaal zo. Als ik het over mijn beste vriend heb is dat Sergio Ramos en mijn lief (een echte schat) is Cesc Fàbregas. Ik en Cesc zijn nu al een jaar een koppel en super gelukkig samen. (Dat denk ik toch, ik weet niet wat hij denkt :D, misschien ook wel beter zo.)
Van karakter ben ik volgens iedereen heel lief, soms te lief. Meer dan goed voor me is, maar ja ik ben nu eenmaal zo dat gaat niet veranderen. Iedereen komt altijd naar mij als er iets is, ik ben echt een luisterend oor dat altijd naar je zal luisteren.
Maar vanaf iemand 1 slecht woord over mijn familie of vrienden zegt…, dan wil je me niet kennen.
Maar goed dat was het wel zo een beetje. O ja voor ik het vergeet ik en Fernando hebben samen een huis gekocht, waar Sergio, Falora en Cesc ook in wonen lekker gezellig samen. :D

Reageer (2)

  • angeleyes

    supervet :D,, snel verder gaan!!

    1 decennium geleden
  • Instinct

    Wel men beste Ruby,
    Jij MOET snel de volgende(n) activeren want ze gaan super zijn !
    En de titel is nie slecht zenn.
    Dus SnelVerder!!
    xxx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen