Andreas vindt et geen leuke opmerking en vraagt Bill om mee te gaan naar de keuken.
In de keuken begint Andreas te roepn met tranen in zijn ogen : "ELKE KEER ALS IK EEN MEISJE TOF VINDT DAN KOMT GIJ OP DE PROPPE EN PIKT GIJ ZE IN" zegt ie door het snikken heen.
Dan begint Bill rustig te praten : "Ge moet ni zo roepen."
"NI ZO ROEPEN NI ZO ROEPEN ?!GIJ EN TOM PAKKEN ALTIJD MIJN KANS OP LIEFDE WEG!" roept Andreas.
En nu roept Bill : "DA BEN IK NI DAS TOM EN DER ZEN NI VEEL MEISJES WAARAAN IK MEN LIEFDE WIL GEVEN,NU IS ZIJ DA JUST!!"
Sofie POV : Je was rustig aan het praten met Tom en Ruby toen je ineens Andreas en Bill hoorde Roepen tegen elkaar.
Tom POV: "Sorry dames ik ga jullie ff laten" & je loopt naar de keuken,zegt"Kunne jullie wa stiller zen Bedankt." en je loopt weer rustig terug naar Sofie en Ruby.
Andreas en Bill POV : Jullie verschoten van Tom zijn rustige reactie. Jullie besloten maar te stoppen meh ruzie maken en liepen trug naar Tom & de meisjes.
Tom : "Waar ging jullie stomme ruzie over ?"
Bill und Andreas : Jullie begonnen te blozen & zeiden "Ruby".
Ruby POV : Over Mij waarom over Mij?? Zou Bill me tof vinden ?? Maar Andreas dan ?? al die vragen spookten rond in je gedachten.
Sofie POV : Je zag da Ruby aan het denken was. Da ga voor problemen zorgen dacht je.

Pff wa moe je nu denken??? :S
"Oke jongens genoeg ruzie gemaakt gaan we iets doen? Of moe ik weggaan me Ruby om iets leuk te doen, want dees vin ik ni egt alles hoor."
Bill: "Hmm ja srr, maar aub ga ni weg."
Ruby: "Oke oke tis al goe maar entertain mij want kverveel mij!" "En da wilde dus egt ni meemake e :P" "OOOH Fie da vink ni lief!" ":P wa wilde daar dan aan doen ???"
"U kittele muahaha" "Ge weet tog dak daar tege kan ^^" "Da weet ik mer ik weet ook da ge der aan u voete ni tege kunt (6)"
Je kijkt naar je voete en dan naar Ruby die al rechtstaat. Ruby doet teken naar Tom die naast je zit dat hij je moet tegenhouden. Plots voel je 2 armen om je heen "OOOOH Sofie, ik ben tog zo in mijn knuffelbui vandaag ^^" "Whaa Tom laat los plz" Maar twas al te laat.
Ruby stond nu voor je en begon je voete te kittelen je gierde het uit maar kon niet weglopen omdat Tom je nog steeds vast had.
Als Ruby klaar was ging ze trg zitten en hield Tom je nog steeds vast. "Euh Tom je mag nu wel loslate hoor." "Hmm wil ik da wel ???" "Kwn ik kan ni wete wa gij wilt ^^" Je ziet Ruby denken en plots vraagt ze "Sofie de hoeveelste zijn we vandaag ??" "Euh de 12de waarom?" "Shitshitshit, morge moete we naar Can you duet en ik heb nx goe om aan te doen!!" "Whhaaaat aaah ik ook ni"
Andreas: "Wow chill ff meisjes, we gaan wel shoppe me jullie." "OOOH willen jullie da egt doen?? :D" Tom: "Voor jullie alles :)" Jij e Ruby vliege de jongens rond hun nek.
"Alé kom zen we dan weg??" vroeg Ruby die al klaar stond om te vertrekke :P.
Bill: "Jaja mevr ongeduld" Ruby steekt daarop haar tong uit. "Steekt die tong maar vlug trg in u mond of ik knip ze af^^"
Ruby pov.Jullie gingen met Tom zijn auto en dus ging Sofie mee vooraanzitten. Bill stapte in en Andreas wou naast hem gaan zitten maar je hield hem tegen en zei "Zou ik ni beter naast Bill zitten, voor er weer ruzie is?" "Mss beter wel ja :)"

Reageer (3)

  • AngelAddict

    snel verder!!!
    Xx.cait

    1 decennium geleden
  • Instinct

    K WIL EEN VERVOLG, DUS DOE MAAR VOORT !!!

    1 decennium geleden
  • Instinct

    Whiiiii de quiz is echt fun!

    Tom pakt mij vast *kwijlt,kwijlt en kwijlt*
    Ohnee nu is er een overstroming^^
    Mijn zwakke plek,kan der echt ni tegen :D

    Can We Duet ==> We Can ! :D
    Da ga fun worden !

    Dus daardoor moet ge verder gaan he Ruby en zal wel helpen :P
    BTW: "Steekt die tong maar vlug trg in u mond of ik knip ze af^^" Is Zoo grappig :D
    *Steekt tong uit**Ruby Pakt schaar*Ik loop weg ^^*

    XxX für meine Liefurd (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen