Nu kom jij ook het pashokje uit met een mooie grijze bikini met ook wat zwart in en iedereen vindt hem mooi.'Zal ik ook eens een mooie bikini nemen en dan krijg ik ne roze !!' zegt Sofie nep-kwaad Al denkend ik krijg je nog wel Ruby :D
“Ja maar ik heb u derna tog ne schone gegeve of als ge em ni moe emme moogde der zelf ene gon zoeke ze :D”
“Pff dan nog, en wa gaat gij just me die foto’s doen??” “Hmm op internet zette, op de ijskast plakke aan de fans fan TH uitdele, euh aan Tom geve fzo kies maar (A)”
“Aaah Ruby als ge et mer laat wa em ik u misdaan??” “Haha gij ebt nx misdaan denkt gij nu egt da ik da egt zou doen?”
“Euh ja” “:O ja bij mense da ik ni kan emme mer tog ni bij u kdacht da ge mij beter kende mer ni dus.”
Tom: “Jaja genoeg gekwebbeld gaan we nu betale et zwembad blijft ni eeuwig ope e.” Sofie: “Ooh er is iemand ongeduldig.”

zwemmen :D
Jullie stappen naar de kassa waar natuurlijk jullie bikinis worden betaalt.Alleen is Tom weer de kassierster aan het 'keuren'
'Tom Het is geen keuring zenn !!’ roept Sofie naar Tom die opgeschrikt opkijkt.
'Sorry kon het niet laten !!' zegt Sofie lachend en jullie stappen de winkel uit.
Daar staat de auto van Tom en jullie plaatsen jullie erin. De auto word op de parking geplaatst en jullie gaan het schwimmbad binne
[Ruby]”Oke mense wie heeft er een leiband bij voor Tom??”
Bill: “Wat wil je daarmee gaan doen??” “Hem vasthangen deuh er is ier overal vrouwelijk schoon^^ en we ginge me zen allen zwemme. Ni me zen alle zonder Tom.”
Tom: “Ooh das ni lief denkt gij nu egt da ik zo erg ben?” Ierdereen kijkt Tom zo aan van Ge weet et goe genoeg. Tom: ”Ja oke ik geef toe mer ik zal braaf zijn(A)”
Sofie: “Tis u gerade of anders… “ Ruby: “Geen ete :P” Tom: “OOOH chantage”
Fie& Ruby: “Never (A)
'Ik en Ruby chanteren nooi, wij onderhandelen alleen maar !!' zegt Sofie al lachend.
Binnen gaan jullie ticketjes kopen om binnen te kunnen. Je wilt naar de kleedkamers gaan maar eerst moet je door zo een ijzeren ding waar je je kaartje in steekt en dan gaat de hefboom open.
Ruby ging eerst dan Sofie dan ging Bill en toen Tom wou bleef hij met zijn vest aan de hefboom hangen.
Hoe hij het had gedaan weet ik ook niet maar ja. Hij bleef dus hangen en viel doordat hij wou verder lopen vlak op de grond. [Sofie] Jullie gingen door da ding en ineens hoor je een plof een Tom die pijnlijk kreunt.
Je kijkt hem aan en schiet in de lach hij lag daar op de grond met zijn armen en benen open.
“Whahaha Tom et zwembad is er seves ge moet der nu nog ni inspringe ^^” “Jaja lach mij maar uit help mij liever.”
[Tom]Sofie komt naar je toegelopen en kijkt hoe ze het gaat aanpakken dat zie je gewoon aan haar gezicht, haar mooie gezicht. Woow rustig blijven Tom.
Ze neemt je onder je armen en probeert je recht te trekken maar dat gaat toch niet super ! 'Tom je bent te groot voor mij !!' zegt ze al lachend
'Wacht ik zal helpen' zegt Tom en hij trekt zich op aan jou.
Zo nu staat Tom weer recht en je steekt jou kaartje door het gleufje en hij is bevrijdt
Tom bedankt je en samen lopen jullie naar de pashokjes die voor het grote deel vol zitten. Met veel geluk vinden jullie genoeg hokjes voor jullie naast elkaar.
*ff trg spoele*
[Ruby] Je wou net verder lopen toen je een plof en een kreun van Tom hoorde alé da dacht je tog.
Je keek achterom en schoot in de lach daar lag Tom met arme en bene ope op de grond.
Eerst probeere je je lach in te houde mer da wou ni lukke dus ja :P.
Tom: “Ja lach maar, help mij liever.”
Je bleef gwn staan en lachen je wist toch da Sofie da me alle plezier wou doen. :P
Je ziet Sofie klungelen, ja Tom is dan ook groter als haar. En hem dan omhoog trekke is ni de makelijkste zaak mer ja :S.
*trg gwn*
Gereed stappen jullie uit het kleedhokje
en stappen het subtropisch zwembad binnen.
[Tom]Ooh wat veel chicks, niet te doen xD
Mmm ja ze zijn allemaal niet mis..
Strak ga je misschien wel eens wat scoren, maar wat met Sofie ?....

Meer volgende keer ^^

Xxx Fie en Ruby

Reageer (3)

  • Hingucker

    ö Tommi toch ! =p

    mr alé verdr doen want deze héérst ! xD

    xx.

    Me love you 2 (H)

    1 decennium geleden
  • AngelAddict

    next

    1 decennium geleden
  • Instinct

    Hij is wéér goe, aah ja een samenstelling vn ons :P *egoo van hier tot in Tokio Hotel^^*

    Moet gaan slapen denk k
    Tom aan ne leiband is zo geestig whaha zien et al voor me :9~
    Volgende meer !!!

    XxX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen