Foto bij Eightteen.

Cissssssssssssssssssssssie...
ik heb haar verzonnen
en ik mag haar niet XD
1. ze is Tom's 'vriendinnetje'
2. ze is een slet =D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • TR0PICAL

    HAHAHAHAHAHAHAH BEERTJE!

    1 decennium geleden
  • LalaLottee

    HAHAHAHAH, OMG BEERTJE.
    HAHAHAHAHAHA:"DDD.

    1 decennium geleden
  • SpookyxBitch

    "Als je 'Cis' dumpt, krijg je wat te drinken schatje." Irene knijpt iets te hard in mijn wang en loopt dan de keuken uit. Verdomme! Waarom speelt ze zo met me! Ik loop ook de keuken uit en zie dat Cissie wel heel erg aan Georg hangt, Georg kijkt me hulpeloos aan en springt dan op. Ik plof zuchtend terug naast Cissie en meteen kust ze me. Fijn, zit ik weer aan haar vast...

    hahah Haha G-E-N-I-A-L

    Cissie gaat weer van Tom af en Tom haalt opgelucht adem. "Vond je het niet fijn, beertje?" vraagt Cissie dan, Irene en ik houden het ook niet meer. We beginnen keihard te lachen. Beertje! Hoe verzint ze het. "Kappen met lachen!" roept Tom boos. "Sorry Beertje." hikt Irene en veegt wat tranen weg. Tom lacht zuur naar haar en kijkt dan kwaad naar de film. "Oeh, beertje is boos." zeg ik, Irene knikt grijnzend. "Oké, nu film kijken." Bill veegt ook wat tranen weg en nu zitten we met z'n drieën geamuseerd naar de film te kijken...

    Hoe kom je er op

    1 decennium geleden
  • Shadowangel

    Gwn té leuk

    1 decennium geleden
  • Domenoco

    Is de film leuk, Beertje?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen