Foto bij 80. We're back!

God ik ben zo hyper!! En wisten jullie hoeveel ik van jullie hou?! Altijd van die leuke reacties!! En die kudo's, ja, die kudo's ja!! (huil) *Over emotioneel moment* Sorry voor die stemmingswisselingen, maar die krijg ik wanneer ik besef dat ik naar school moet T-T

Enjoy!!

Olette wankelde even toen ze weer grond onder haar voeten voelde. Ze keek rond en herkende meteen de weg die leidde Zweinveld. 'Ow ja, dat schild om de school.' Ze begon te rillen toen het begon te waaien. Perkamentus hielp haar om haar jas aan te doen. 'Dank u. Sorry dat ik u zo lastig val professor.' Hij schudde zijn hoofd. 'Je valt niemand lastig Olette, geloof me maar.' Ze knikte en pakte de koffer van Perkamentus. Ze duwde de handdoek goed tegen haar wang aan en liep met Perkamentus naar Zweinstein.
Daar aangekomen waren ze nog niet een minuut langs de poort toen Hagrid hun richting in kwam. 'Ik heb zoals gevraagd onderzoek gedaan over die wezens maar ik kan niets over ze vinden. Ik denk dat we toch maar na de vakantie aan Olette om informatie moeten vragen.' 'Nu kan ook hoor.' Lachte ze. Ze kwam achter Perkamentus vandaan. 'Gaat het over de Angels? Zo ja is het geen wonder dat je niks hebt gevonden. Zowat alle mensen die oog in oog gestaan hebben met hun zijn allang dood. Het is moeilijk om van ze te ontsnappen, maar vreemd genoeg zijn ze niet terug gekomen. Ze sterven vast van de honger, waarom vallen ze niet aan? Hagrid? Hallo?' Harid schudde zijn hoofd. 'Sorry hoor meissie, maar ik keek maar naar die handdoek. Wat is er toch in merlijns naam met jou gebeurd?' Perkamentus kwam ertussen. 'Dat leg ik wel later uit Hagrid. Zullen we dit gesprek later voortzetten?' Olette knikte en Hagrid stemde ermee in. 'Iets dat je nog moet weten ter verdedeging, mochten ze toch aanvallen. Niet omdraaien, niet wegkijken, keer ze niet je rug toe, en deze 3 zijn het belangrijkst! Niet knipperen. Knipper en je bent dood. Ze zijn sneller, sneller dan je denk. En kijk ze nooit, en dan ook nooit recht in hun ogen aan. Kijk je ze aan dan kruipen ze je in je hoofd en ga je langzaam dood. Ze blijven voor je ogen hangen en je krijgt illusie's te zien. Wat tegen de dood ding help is je ogen sluiten, dan kan hij niks doen. Het probleem is alleen dat als je je ogen sluit dat je dood gaat door de Angels die om je heen staan. En maak nooit een foto of zoiets. Niet op de dreuzel manier of op onze manier. En foto van een Angel word een Angel. En de foto kan je echt aanvallen, echt vermoorden en je ook echt veranderen.' Ze ademde diep in toen ze dat allemaal had opgesomd. 'Succes.' Hagrid keek haar met grote ogen aan. 'Sorry, kun je dat herhalen? Ik kon me niet concentreren door al dat bloed dat op je doek zit. En ook niet omdat het nu ook over je gezicht stroomt.' Olette voelde paniekerig over haar gezicht en veegde alles weg. 'Is het goed dat ik het later opnieuw vertel? Zoals morgen?' Hagrid knikte. 'Oké dan.' Ze keek weer naar Perkamentus die fronsend naar het verboden bos staarde. 'Professor? Is er iets?' Hij keek Olette glimlachend aan. 'Nee, ik dacht alleen maar even na.' Ze knikte. 'Laten we maar naar binnen gaan.' Hagrid nam afscheid van Perkamentus en ze liepen het gebouw in. Olette keek blij rond, ze was weer thuis. Dat vond zij teminste, wat andere mensen dachten wist ze niet. 'Ik breng je wel even naar madame Pleister. En zou je morgen om 11 uur naar mijn kantoor willen komen? Het wachtwoord is groene slijmknabbels.' Olette knikte. 'Ik kan morgen wel komen, ik heb toch niets te doen. Maar ik wil niet naar madame Pleister. Is het goed dat ik gewoon zelf voor mijn wang zorg?' 'Waarom wil je niet naar madame Pleister?' Olette trok haar mouw op. 'Ik wil niet dit hoeven uitleggen. Of dit.' Ze wees naar haar andere wang. 'Ik wil het gewoon voor mezelf houden. Ik heb voor noodgevallen al een excuus bij de hand, maar ook wil echt niets hierover uitleggen.' Hij knikte. 'Ik begrijp het. Maar je moet je niet verstoppen van je verleden. Dat moet je niet vergeten Olette.' Ze knikte. 'Tot bij het eten professor.' Ze zwaaide naar hem en rende richting de dames toilet. Ze haalde Denn uit haar zak en gaf hem een kus op zijn hoofd. 'We zijn weer terug!' Riep ze blij.

OMG IK BEN OP KOEKJESJACHT!!! *Valt van stoel* OMG ER IS EEN KUDO KNOP! *staar* OMG IK HEB ZO ZIN OM REACTIES TE LEZEN!(nerd) OMG IK BEN NET AANGEVALLEN DOOR MIJN OOK HYPERACTIEVE HAMSTER!!

Reageer (3)

  • Smesty

    jeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! ;D She's back!! ;D
    wooww!! ben je hyper ofzo XD ik heb ook zin in koekjes ;P
    die stomme angels! achjaa...
    love it!
    snel verder!
    X.

    1 decennium geleden
  • Mathiii

    Haha ik denk niet dat eelangere reactie mij gaat lukken:D
    Maar ik schrijf er toch nog gewoon eentje!
    Je bent een supermeid!!!
    Blijf zo goed verderschrijven!!!!!
    Je bent fantastisch!
    Echt spijtig dat je maar 1 kudo ofzo kan geven per dag fzo!
    Btw: ik heb je al een kudo gegeven!
    SNEL VERDER!!!!!!!!! Je bent een allerliefste sgat!!!
    Ik ben superblij dat Olette eindelijk weer 'thuis' is!!!!!!
    HET KWAAD MOET GESTOPT WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
    We love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!
    (H) X X X Dancelover

    1 decennium geleden
  • 2Gether

    Super hoofdstuk! Ik ben ebt blij dat ze weer terug is op Zweinstein. Haar ouders jagen me echt de stuipen op het lijf! :P Ze mag niet weer oog in oog komen te staan met Angels. Dat is niet leuk. :( Voor haar dan. :D
    Ik vind dat je, vanwege je stemmingswisselingen wel een kudo en een extreem lange reacie kan gebruiken. :) Ik moet morgen ook weer naar school, ik begin gelijk met een blokuur Nederlands! En die vrouw is echt de ergste docente die er bestaat! En het wordt nog erger. Ze is mijn mentor. :'(
    Ik heb vorige week een vet relaxte introductieweek gehad. Bijna elke dag om 11 uur op school zijn, wat kerkjes bezoeken en naar saaie presentaties luisteren en een film kijken, etc. Ik was vaak voor 14.00u weer thuis! :D Maar ja, ik vind deze reactie al redelijk lang. Vind jij dat ook? Dat is mooi, want je moet snel verder schrijven aan je supergeweldigcoole verhaal! :D Nou, ik denk dat ik maar ga stoppen, deze reactie is namelijk nu officieel mijn langste reactie ooit geschreven, en voor jou waarschijnlijk de langste reactie ooit gekregen. Voordat ik stop wil ik je ook de meest zinloze vraag ooit stellen. :)
    Hou je van kaas?
    Ik heb me dat altijd al afgevraagd. (Geloof me, dat heb ik dus niet. :D) Ik vind kaas persoonlijk wel lekker. Alleen jonge kaas. Oude kaas is echt heeeeeeel smerig. :S Maar even terugkomen op het verhaal... SNEL VERDER!!!! :D
    Zo, ik denk dat ik zo ongeveer wel klaar ben. Oh nee, nog even een boodschap voor de hele wereld. :D

    IEDEREEN DIE DEZE STORY LEEST, GEEF DEZE EEN KUDO EN PROBEER EEN NOG LANGERE REACTIE TE PLAATSEN DAN DAT IK NU DOE (LUKT JE TOCH NIET :P) EN IEDEREEN DIE DEZE STORY NIET LEEST, GEEF OOK EEN KUDO EN EEN SUPERLANGE REACTIE, WORD VERVOLGENS ABO VAN DEZE STORY (ALS JE GEEN ABO BENT OF DEZE STORY EVEN DOORLEEST) EN KOOP VERVOLGENS EEN GROOT STUK JONGE GRASKAAS VOOR ME! ALVAST BEDANKT!!!! :D

    Okee, ik ga het je nu nog een keer duidelijk proberen te maken. :)
    SNEL VERDEEEEEEER!!! :D

    Over en uit. :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen