Foto bij droom

waw ik vind het persoonlijk een erg mooi hstuk geworden. Ik zou graag willen weten wat jullie vinden

Na een lang en vermoeid gesprek ging ik naar beneden en liet ze samen nog wat praten. Ik plofte op de bank en strekte mijn benen. ‘Heey oma’ Jacced ging naast me zitten. Ik glimlachte terug. ‘waarom doet opa zo vaag?’ Hij keek me nieuwsgierig aan. Hij hoopte natuurlijk iets te weten wat Emmet niet wist. ‘Daar hoef je je geen zorgen over te maken lieverd’ Ik gaf hem een kus op zijn voorhoofd en met een vies gezicht liep hij weg. Langzaam doezelde ik weg en droomde van een rustige liefde volle droom. Ik liep door het bos. In mijn eentje. Even dacht ik dat het mijn oude nachtmerrie was toen het veranderde. Ik kwam langs een heg van een boom en liep het weitje op. Ik draaide een rondje en zag dat ik een mooie baljurk aan had. Toen ik goed rond keek zag ik dat Edward naar me keek. Langzaam liep hij op me af. Er vlogen een paar vogels op de tak naast me en begonnen te fluiten. Op het lied van de vogels begonnen we te dansen. Edward hield me voorzichtig vast en fluisterde ‘ik hou van je’ Ik sloot mijn ogen en we kuste. Toen ik ze open deed lagen we op het gras. Hij speelde met mijn plukken haar zoals toen ik mens was. Hij fluisterde woordjes zodat ik bloos. Hij grinnikte over mijn hart die toen als een razende bonkte. Toen zei hij iets zo liefdevols dat er tranen drupte. Met zijn zijde zachte vinger raakte hij de druppel aan en stopte in zijn mond. Hij pakte mijn handen. Plots stonden we. Hij knielde en ik keek hem aan. ‘Wil je met me trouwen?’ Hij keek me verliefd aan. Ik knikte en sloeg mijn armen om hem heen. Toen we uit de omhelzing kwamen stonden we op Ilse Esmé. We liepen het water in. Na wat te zwemen werd ik wakker in het bed. Na de huwelijksreis versneld te zien kwam ik op een onbekend gedeelte.
Althans voor mij. Vaag herkende ik het wel. Na even denken kwam ik erachter dat het net als het beeld van Renesmee was. Ik zag alles. Hoe de beker bloed viel, hoe alles scheurde, hoe ze me opvingen en naar boven brachten. Toen kwam er een gedeelte waar ik van schrok en mijn mooie droom abrupt in een nachtmerrie veranderde. Ik zag hoe ze me open sneden, hoe ik eruit zag, hoe ik Renesmee vast hield en toen ze mee beet. Ik verwachte half om half dat ik wakker werd maar dat gebeurde niet. Toen zag ik Edward het gif verspreiden en werd trots. Toen ik me weer zag liggen dacht ik onwilleg aan de pijn. Gillend schrok ik wakker. Edward stond naast me met een bang gezicht.

Reageer (4)

  • GossipGirl21

    Oeie dat gaat niet best.

    6 jaar geleden
  • SCORPlO

    Heftig

    6 jaar geleden
  • xTxKx

    wauw!
    ja, het is echt een mooi hoofdstuk!
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • ailine39

    spannend meid

    mooi bellas hele mensen leven

    mooi

    ]snel verder een vampier slaapt heel bijzonder dat idee wordt heel populair hier

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen