Foto bij Hoofdstuk 17: Een arrogante prinses?!

Zie hierboven een plaatje van een arrogant kijkende prinses.

Welkom lezers!
Dit is hoofdstuk 17. Ik hoop dat het een beetje wat aan is en niet doodsaai zoals de andere hoofdstukken. Als jullie afhaken dan begrijp ik dat wel, want er is een hoop geklets en weinig wol...
Maar... *tromgeroffel*... ik beloof je dat er meer gaat gebeuren de komende hoofdstukken. De voorafgaande hoofdstukken bestonden uit een prinses die een beetje heen en weer geduwd werd door een koning, een graaf, nog een graaf en nog wat andere mensen. Dat gaat veranderen, dus bereid je maar voor...

Dit wordt een beetje lang, maar ik moet veel zeggen.
Reacties zijn ontzettend welkom. Kudo's kunnen me eigenlijk vrij weinig schelen. Reacties, daar draait het allemaal om.

Als jullie op- of aanmerkingen hebben over/op de hoofdstukken, de titels ervan, de spelling, de verhaallijn, de zinsopbouw, de woordkeus, wat dan ook, ZEG HET en ik verander het. Behalve als het me niet aanstaat, maar daar kom je vanzelf achter.

Read well, move better

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Rembrandt

    De titel sprak me aan en na een paar hoofdstukken vond ik het wel leuk. Met leuk bedoel ik dat de inhoud me aansprak en het is ook heel mooi geschreven.
    Dat onze prinses haar stadsjongen gaat bevrijden. En dat zij en de graaf echt op elkaar verliefd worden.
    Deze hoofdstuk vind ik het leukste tot nu toe. Het saaiste was het eerste. (Niks persoonlijks hoor. )
    Het is goed,want je schrijft het zoals toen. Zelfde taalgebruik,kleren,benamingen,...

    1 decennium geleden
  • Aldea

    1. Waarom ben je begonnen met het lezen van deze story?
    zag het op de forum en was benieuwd, eenmaal begonnen kon ik niet stoppen.
    2. Wat wil je dat er gebeurt in het verhaal?
    Dat Tijs en de prinses trouwen
    3. Welk hoofdstuk vind je het leukst en welke het saaist tot nu toe?
    ze zijn allemaal even GE-WEL-DIG
    4. Wat vind je van het taalgebruik? Te verheven of juist precies goed?
    ik vind je taalgebruik heel goed en gepast voor deze verhaal.

    SNEL VER-DER GAAN

    1 decennium geleden
  • Lalona

    Wacht, er zijn niet nog meer hoofdstukjes, keek verkeerd xD

    Ohja, ik vind de gravin trouwens heel leuk en cool ook wel, goed dat ze die dingen tegen haar zegt, en ze zegt het ook niet heel gemeen ofzo, dus dat is ook leuk:)

    1 decennium geleden
  • Lalona

    1. Ik weet het ook niet meer, volgens mij kwam ik erop met willekeurige story en begon ik het gewoon te lezen, en ben blijven hangen omdat hij zo leuk was:)
    1. Haha, ze mag wel iets aardiger worden:$ dan kan je je beter in haar verplaatsen, als ze zich niet zoveel beter voelt dan de kamermeisjes etc. Het zou ook leuk zijn als ze inderdaad vriendinnen wordt met Emma.:)
    3. Ik vind ze allemaal heel leuk:)
    4. Ik vind het taalgebruik prima hoor:)

    Hahaha, sorry voor het late lezen, ik had hem een beetje gemist:$ Nu ga ik snel verder lezen want er zijn nog meer hoofdstukjes:)

    1 decennium geleden
  • katl1

    Snel verder
    1. Ik weet het niet meer, waarschijnlijk omdat het me een leuk verhaal leek? (A)
    2. Tis jouw verhaal, jij kiest (hoewel ik hoop dat ze stilaan wel gelukkig wordt)
    3. Da's véél te moeilijk
    4. Goed hoor

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen