Foto bij 114.

Ik denk erover na om dit verhaal uit te gaan geven.. Doen/niet doen? Omdat ik 15 ben mag ik nog niet zelfstandig dit doen, en moet ik mijn ouders om toestemming vragen.. Ik heb eigenlijk geen zin om mijn ouders te vertellen dat ik dit soort verhalen schrijf.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (24)

  • x1DBitchx

    Aangezien ik toch een vet late lezer ben, heb je hem uitgegeven? :)

    1 decennium geleden
  • elsjebieber

    Ik denk dat deel 1 te heftig is, met alle detaills.

    1 decennium geleden
  • Just1DFan

    uitgeven, leuk! Samen met deel1? Als je hulp moet hebben met je ouders pb je me maar;) maar ik ga snel weer verder lezen!

    1 decennium geleden
  • Remedial

    Anders wacht je nog een paar jaartjes, om alles te herschrijven / te verbeteren waar dat nodig is en om er dingen bij te voegen / af te halen. En als je dat allemaal gedaan hebt, zou ik het je ouders vertellen. Succes! (Y)

    1 decennium geleden
  • pienn

    vederrr meerr en ik zou pas over een jaartje ofzow je boek uitgeven anders denken je ouders : WTF :o WAAR IS ONZE DOCHTER MEE BEZIG ?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen