Foto bij Wolven moeten beter opletten

Na eindeloos huilen over Jessica ging ik slapen. Edward ging naast me liggen.
Plots schrok ik wakker van een hard geluid. ‘Ssht” zij hij. Ik keek hem bang aan ‘wat was dat?’. ‘Er is een boom omgeknapt bij de oprit’ hij keek me even aan. Ik plofte terug en rolde me op. Ik hoorde een raar klapperend geluid en keek Edward vragend aan. ‘de dakpannen’ Zuchtte hij. Ik knikte. De volgende ochtend werd ik wakker door een paar lekkere geuren. Ik kwam uit bed en gaf Edward een kus. Daarna liep ik op de geur af. Ik belande in de keuken waar Belicia en Jacced aan het eten waren. Ik zag dat Jacced geen zin had in zijn broodje worst dus at ik het op. ‘Smaakt goed Esmé ‘zij ik toen ze binnen kwam. Even keek ze me raar aan maar toen verscheen er een glimlach. ‘Lust je nog iets?’ Als een moeder liep ze al richting de aanrecht. Daar bakte ze pannenkoeken en eieren. Intussen tijd at ik nog 2 broodjes. Lachend kwam Jake binnen. ‘Ah ontbijt voor moi” Hij rook aan het eten en knikte goedkeurend. ‘Nee dat is mijn eten meneertje’ Glimlachte ik toen hij een verdrietige blik toonde. ‘Bells sinds wanneer dan?’ Sinds nu. Ik lachte zachtjes en pakte mijn bord op. Ik genoot van het ontbijt terwijl Esmé weer bezig was en Jake jaloers naar mijn eten gluurde. Bij mijn laatste hap zei ik ‘Jake lust jij dit hapje’ Er verscheen een glimlach op zijn mond als een hondje sprong hij naar me toe. Net voor hij het opat trok ik het terug en propte het in mijn mond. Hij keek beteuterd en begon net niet te huilen. Ik hoorde Emmet bulderen in de woon kamer en hoorde Rosalie zeggen ‘Net goed voor die hond.’ Ik zag Esmé even boos kijken maar daarna verscheen er ook rond haar lippen een glimlach. ‘Hier is jou eten Jake’ Esmé gaf hem het bord aan en snel begon Jake te eten. ‘Bella hapje’ Jake keek me vragend aan. Ik wist wat hij van plan was. ‘Ja lekker’ zei ik mierzoet terug. Hij hield een stuk pizza voor mijn neus. Eerst bleef ik onbeweeglijk zitten. Hij keek me vragend aan. Toen hij even knipperde hapte ik zijn halve pizza stuk naar binnen. Ik zag Jake naar mij kijken en we begonnen te lachen.
‘Edward hoe is het met het dak?’ Edward kuste me en antwoorde ‘goed alleen met alle bomen wat minder.’

Reageer (4)

  • GossipGirl21

    Yeeaaaah Jake :)

    6 jaar geleden
  • SCORPlO

    Ik heb echt al een hele tijd geen Twilight mee gezien

    6 jaar geleden
  • ailine39

    jake moet beter opletten ja

    haha

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Padme

    haha, jake is echt nog een broekie,

    snel door

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen