Foto bij prinsesje en een fotoboek

zo weer een hstuk. hierboven zie je de jonge Jacced en belicia

Ik werd wakker van felle licht op mijn oogleden en van herrie. Ik zuchtte en deed mijn ogen open. ‘Nee Belicia en Jacced, laat oma nou even slapen oma is moe. Nee nee niet doen. Ow heel fijn daar zal tante Alice blij mee zijn. Kom nou dan krijgen jullie een snoepje. Pas op die vaas is heel oud. Nee die bloemen mag je niet pakken Belicia. Kom nou we gaan naar beneden oma is moe. Neeeeee niet springen op het bed. Er klonk gezucht. Pas op dadelijk bezeren jullie je. Luister nou eens naar opa.’ Ik keek over het randje en zag Belicia en Jacced op me af rennen. Lachend keek ik naar ze en naar Edward die ze bij elkaar probeerde te houden zonder iets te slopen. ‘Hoi Bella. Doe voorzichtig en pas op dat er niks gebeurd. En laten jullie oma wel heel?’ Hij gaf het op. Schreeuwend rende ze op me af en kwamen me een kus geven. Vervolgens liepen ze naar Edward. ‘Opa je zei dat we een snoepje kregen’ Ik zag Edward diep zuchten ‘Nee als jullie oma met rust zouden laten’ Ik grinnikte en Jacced kreeg me in de gaten. Hij fluisterde wat bij Belicia in het oor. Natuurlijk konden wij het horen. Snel liep Belicia naar mij. ‘Oma doe je mee opa kietelen?’ fluisterde en trok aan mijn hand. Snel knikte ik. Jacced riep heel hard ‘Aanvallen’ en we rende op Edward af. Natuurlijk begon hij ook te rennen. Als snel hadden we het hele huis gezien. In de woonkamer zat iedereen bang op de bank zodat ze niet omver gelopen zouden worden. Toen we weer op de eerste etage waren was Jacced weg. Snel rende Edward het hoekje om en we hoorde een bons en gekreun. ‘Ha heb ik je mooi te pakken opa’ Trots kwam hij naar ons toe en begonnen aan de marteling voor Edward. Jacced was sterk en had hem getakeld.
‘Bella wie is hier volwassen en oma?’ Ik hoorde Emmets bulderende lach. Ik wenkte Edward, Jacced en Belicia en we slopen achter hem. Ik pakte hem vast en gooide hem op de grond. We gingen op hem zitten en zo af en toe sprongen Jacced en Belicia op hem. Overdreven deed hij dan alsof het pijn deed. De deur ging open en ik rook weerwolf. ‘Zo zijn we de familie aan het irriteren’ hoorde ik Jake’’s hese stem. ‘Papaaaaa’ riepen ze in koor en rende op hem af. Gelijk probeerde ze hem omver te gooien. Natuurlijk gingen we met zijn alle het huis door. Iedereen had zich verspreid om hem te pakken. Plots hoorde ik een gebrul. ‘Ik ga wel’ riep ik zodat hun doorkonden. Snel liep ik naar het geluid en zag dat Belicia gevallen was. Ik tilde haar op en nam haar mee. Ik gaf haar een kus en een prinsessen pleister. ‘Kom eens met oma mee’ Geheimzinnig liepen we naar boven. We gingen naar Alice kamer. ‘Je hebt een prinses op je pleister maar we maken van jou een prinses. Ze klapte in haar handjes. Ik gaf haar een mooie witte jurk met een roze lint aan. Op haar gekrulde haar een kroontje en mooie witte schoentjes. Lichtjes deed ik wat lipgloss op en een beetje oogschaduw. Daarna zette ik haar voor de spiegel. Ze keek met grootte ogen naar me. Daarna liepen we als echte dames naar beneden. Iedereen klapte voor haar. Toen kwam Alice met het idee om in de fotoboek te gaan kijken. Er kwamen veel plaatjes voorbij op de tv. Van baby’s tot ze nu waren.

Reageer (4)

  • GossipGirl21

    Heel schattig

    6 jaar geleden
  • SCORPlO

    Schattige foto.

    6 jaar geleden
  • Padme

    Die foto is Cuuuuuuuuuuuuuuuteeeeeee.

    Snel door

    1 decennium geleden
  • ailine39

    mooi meid zo anders maar ik dacht dat ze al groot waren

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen