Foto bij Chapter 5: Negotiations

Jake has told his story, and it is time he and Sjiriki discuss how the can help each other to achieve their goals.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Overkill

    Ik heb het eindelijk gelezen en zal proberen wat feedback te geven.
    Zoals altijd schrijf je verschrikkelijk fantastisch, dat als eerste :Y). Je zinsobouw is heel goed en het verhaal leest gemakkelijk.
    Je gebruikt best veel directe rede. Dat werkt goed in dit soort gebeurtenissen in een verhaal, maar wissel het wel af.
    Om spanning te houden, zou ik al de informatie die je nu vertelt nog even voor je houden. Dat maakt het verleden wat mysterieuzer. Bovendien wordt het voor de lezer anders heel veel informatie om te moeten onthouden.
    Ook zou ik het leuk vinden als je de omgeving nog wat meer beschrijft, om meer sfeer in te brengen.

    Sjiriki got up and walked towards the door, nearly tripping over his overly long beard. While standing in the doorway he looked back at the man slumped against the wall.
    “I'm no beacon of light in dark times. I am light within darkness, and darkness within light. I am neither. I am Shadow.”

    Love this part :9~

    Snel verder en niet meer boos zijn :C

    1 decennium geleden
  • Malachi

    Very well written_O_

    1 decennium geleden
  • Barnabas

    Yaaaaaaay! *O*
    Twee nieuwe hoofdstukken zijn altijd leuk. :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen