Foto bij Elias

Edward Pov.
Ik liep zuchtend de woonkamer uit. Ik kon het niet meer aanzien. Bella werd steeds zieker. Ik besloot maar even te gaan jagen. ‘ Rosé let even op Bella ik ga jagen’ zei ik zachtjes. Ik rende het bos in en ving een hert. Ik rende verder voor nog een hert of iets anders toen ik een geur rook. Een mensengeur vermengt met bloed. Ik ritselde wat om te kijken of daar echt iemand was. ‘Halo help is daar iemand’ klonk een zwakke stem. Ik hoorde geen gedachtes. Ik liep richting de geur. ‘Halo? ‘ klonk het zwak en moe. Ik keek bij een boom. ‘Ogen dicht’ beveelde ik. De ogen van de jongen gingen dicht en snel gooide ik de boom eraf. Ik schrok van het groot gapend gat in zijn been. Je kon de bot zien zitten, over sijpelde bloed en pus eruit. Het was hevig ontstoken. ‘Dankje’ fluisterde hij moeizaam. Ik hoorde zijn moeilijke ademhaling en zwakke hartslag. De jongen had niet lang meer te leven als ik nu niets zou doen. Ik glimlachte en hij opende zijn helder blauwe ogen. Hij knipperde en leunde iets omhoog. Toen hij weer knipperde bleven zijn ogen dicht en gleed hij weer naar beneden. Ik voelde aan zijn pols. Flauwgevallen. Snel tilde ik hem op en bond mijn vest rond zijn been. Snel rende ik richting huis. Ik glimlachte even toen ik Bella op de bank zag liggen. Ze sliep met haar natte haren van het douchen. ‘Carlisle’ riep ik zachtjes. Hij kwam naar beneden. Snel legde ik hem het uit. Carlisle legde de jongen op een soort tafel en pakte zijn gereedschap. Hij begon de wond schoon te maken. Net toen Carlisle klaar was werd de jongen wakker. Carlisle en ik stelde ons voor. ‘Ik ben Elias’ zei hij nog zachtjes. Hij was best knap voor een mens. Hij had blond haar en heldere blauwe ogen. Zijn donker getinte huid was bleek van de pijn. Carlisle gaf hem een pijnstiller. ‘Edward!’het was Rosé. Snel liep ik naar beneden en zag Bella op de bank zitten. ‘Hey lieverd hoe gaat het?’ ik kuste haar snel en ging naast haar zitten. Ze knikte ‘Waar is Nes?’ ze keek me aan. Ze was een beetje groenig dus ze was misselijk. ‘Bij Jake zal ik vragen of ze komen?’ze knikte en kreeg een glimlach rond haar groene gezicht. Ik hoorde een raar geluid van de trap. Toen kwam Elias op zijn krukken binnengestrompeld. Hij ging zitten en gaf Bella een hand. Ik belde naar Jake en in een paar minuten waren ze er. Renesmee gaf me een kus. Belicia en Jacced ook en rende toen naar oma op de bank. In de keuken schonk ik drinken in voor iedereeen.

Reageer (4)

  • GossipGirl21

    Och leuk hoor.

    6 jaar geleden
  • SCORPlO

    Ik kan bijna bezig in de keuken.

    6 jaar geleden
  • ailine39

    mooi arme edward zijn meisje is ziek en hij kan niks doen

    1 decennium geleden
  • kickassgirl

    Snel verder gaan(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen