Leuk nieuws voor jullie, ik heb nog 2 hoofstukjes op voorraad. Ik ben een beetje kortaf vandaag, en ik heb geen zin om het stukje over te lezen, dus mochten erfouten in staan, lees er maar overheen. Want er zijn van die dksjfhslfk wijven in mijn klas en ik heb zo'n zin om ze te slaan, dus als ze morgen weer zitten te zeiken kan ik niet in staan voor wat ik heb gedaan...

foto;

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Artemis379

    hahah!NU ZIJN HET ER 5! JAAAAA SNEL VERDER!!!(lol)(lol)(lol)(lol)

    1 decennium geleden
  • Artemis379

    verderrrr!!!!!!(dance)(dance)(Y)(Y)(Y)(lol)(lol)(lol)(flower)(flower)(flower)(H)

    1 decennium geleden
  • Aliisaa

    Ocharme jij,
    kheb ook 'vriendinnen in mijn klas' die alleen maar ruzieen en de een roddelt bij mij en de andere ook. Dus ik krijg alle roddels in mijn kop tss.
    EN YEEUY ZE GAAT WEER DANSEN
    en ik heb geen enkele fout gelezen en hij is nog altijd prachtig!!!

    1 decennium geleden
  • MacGyver

    Ik heb ook zo drie mensen van wie ik het liefst hun hoofden als boksbal zou willen gebruiken maar dat mag helaas niet. En ik vind het echt gemeen dat ze met ze drieeën tegen jou zijn. Waarom zien ze niet wat voor geweldige schrijfster je bent en wat voor een geweldig persoon?

    En Paul is echt lief en bezorgd

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen