Foto bij ~ Hoofdstuk 4 ~

Mijn Sinterklaas (was dit weekend, maar toch) was echt geweldig. Ik had alle HP-films gekregen, oorbellen, boeken, het embleem van de Ministrey of Magic en de toverstok-pen van Hermelien!!!! Ik ben zo blij!!! Hoe was jullie Sinterklaas?

Read, React & Enjoy

Lang kon ik niet over Harry zijn verdwijning nadenken. De coupedeur schoof alweer open en nu kwamen Herman en Ron naar binnen.
'Hey Bobbie'
Met een brede grijns viste Ron me van de vloer en plantte me op zijn schouder.
'Hey, Loena. Marcel' knikte Herman, of hoe ze ook mocht heten.
'Waar is Harry?'
'Hij werd onzichtbaar' antwoorde Loena vrolijk.
Herman trok haar wenkbrauwen op maar liet het daar ook bij. Nadenkend ging ik verder met het likken van Ron. Dat was wat ik nou altijd deed als ik mensen aardig vond, hun likken. Ron, Harry en Ginny zou ik likken, maar Herman nooit. Ze smaakte vast ook heel vies!
'Bob, stoppen!' grinnikte Ron en hij zette me op zijn hand.
'Kom, ik stop je in je kooi. We komen zo aan op Hogwarts'
Met een grimas op mijn gezicht propte Ron me in mijn kooi. Met al mijn kracht probeerde ik uit zijn greep te ontsnappen. Ik haatte de kooi! Hij was kaal, koud en saai. En ik moest er alleen maar in omdat dat verplicht was op Hogwarts. Met veel moeite lukte het Ron om me in de kooi te stoppen. Boos ging ik in een hoekje zitten mokken. Maar toch nieuwsgierig gluurde ik door de tralies naar buiten. Ron had mijn kooi opgetild en wrong zich door de menigte wezens die uit de trein kwam. Buiten begon het al te schemeren. Met open mond keek ik rond, we waren in een dorpje aangekomen met overal lichtjes. Opgewonden sprong ik op en neer in mijn kooi.
'Kom mee Ron!'
Herman trok Ron mee aan zijn arm richting een aantal koetsen. Reikhalzend keek ik uit naar wat er nu weer zou komen. Maar tot mijn schrik stonden er voor de koetsen zwarte, reptielachtige paarden...

Reageer (7)

  • Aire

    Haha, ik heb zo'n harry potter toverstok! Echt zo geniaal...Maar ik gebruik hem alleen om mijn poes in zijn buik te prikken, en dan gaat ie liggen om dat hij denkt dat ik hem wil aaien...:8

    Haha, herman! GENIAAL! (A)

    1 decennium geleden
  • Puntjuuhh

    OMGGG dat wil ik oookkkkk ik ben nu zooo F*cking jaloers...



    WTF wie heeft Bob zien sterven? WIEEEEEE?????!!!

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Wat een awesome story! Even de rest lezen!

    1 decennium geleden
  • Spotgaai

    -.- Ik zeg niks over Sinterklaas (A)
    Herman xD
    OMG, hoe kan Bobbie eigenlijk die beesten zien o.O
    En Bobbie is wel hip dat ie Hermione haat xD
    Snelverder:Y):Y)

    1 decennium geleden
  • xMissJoJo

    Aahahahaha, zoooooooooooo geniaal met je Herman. Het blijft grappig. xd
    Maar maar, Bob moet wel een coolere kooi krijgen, arme Bob. ;o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen