Als Bob, de ukkepulk, wordt gekocht door Ron Weasley, begint voor hem een heel nieuw avontuur... Samen met Harry, Ron en Hermionie begint hij aan het vijfde jaar op Hogwarts.

Hij maakt vrienden, maar ook vijanden...



Hij ontdekt dingen over zijn verleden, dingen die hij niet had moeten weten. Is hij wel wie hij denkt dat hij is?

Hoofdstukken

Titel Nieuwste eerst Woorden Gelezen Aangepast
~ Proloog ~ 291 1197 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 1 ~ 423 879 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 2 ~ 298 941 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 3 ~ 413 643 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 4 ~ 295 980 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 5 ~ 591 789 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 6 ~ 565 609 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 7 ~ 389 969 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 8 ~ 553 730 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 9 ~ 515 703 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 10 ~ 366 546 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 11 ~ 330 995 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 12 ~ 633 603 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 13 ~ 500 1440 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 14 ~ 606 824 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 15 ~ 694 1437 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 16 ~ 655 709 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 17 ~ 577 903 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 18 ~ 931 713 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 19 ~ 561 850 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 20 ~ 251 733 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 21 ~ 655 805 1 decennium geleden
Mededeling 0 443 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 22 ~ 545 511 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 23 ~ 484 487 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 24 ~ 382 564 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 25~ 514 567 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 26 ~ 425 774 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 27 ~ 475 442 1 decennium geleden
~ Hoofdstuk 28 ~ 553 484 1 decennium geleden
mededeling 0 521 1 decennium geleden
Nieuwe story! 41 429 1 decennium geleden

Reageer (5)

  • Squib

    BOOOOOOB

    1 decennium geleden
  • Spotgaai

    Het is trouwens Hermione, niet Hermoinie:X

    1 decennium geleden
  • xMissJoJo

    Jouw verhaal, het is geweldig!!! (dance)

    Bob, je bent en blijft schattig!! :P

    1 decennium geleden
  • Spotgaai

    Awh =) Bob xD

    1 decennium geleden
  • Pandorica

    Aaaaaah! Bobbiebobbob! :D
    A B C D E F G Ik vind Bob een beetje gay!
    Yeuuh! :D <3
    I love it!
    Abo + Kudo! :P

    Iloveyoubabie!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen