Foto bij ~ Hoofdstuk 11 ~

Eindelijk weekend!!!!! YES!

Sorry, er is iets misgegaan met het lettertype van dit hoofdstuk. Komt door het krantenartikel wat erinzit...
LET NIET OP DE DATUM VAN HET PLAATJE!xD
Read, React & Enjoy!

'Ron, moet je dit lezen!' Herman duwde een krant voor Ron zijn neus. Ik las nieuwsgierig vanaf zijn schouder mee.

Aanslag tovenaarsfamilie in Woodstock

Van onze verslaggever Ryan Gold

Vrijdagnacht, drie weken geleden, op 19 augustus jongsleden is er ingebroken in een huis in Woodstock.
Het schouwersteam heeft verschillende sporen van vernieling aan de voordeur en gevolgen van een gevecht in de woonkamer aangetroffen. Het gaat om een huis van de tovenaarsfamilie Roberts. Op het moment van de aanslag was de familie thuis.
De schouwers troffen de twee lichamen van Mr. Roberts en Mrs. Roberts aan in de woonkamer. Uit onderzoek blijkt dat zij zijn gedood door gebruik van de Vloek des Doods. De twee kinderen Susan en Jack Roberts zijn spoorloos verdwenen. Het schouwersteam is druk op zoek naar de verdwenen kinderen. Men verwacht dat deze zijn ontvoerd tijdens de aanslag. Van de daders ontbreekt elk spoor.


'Jack? Susan? Die kinderen zitten hier op Zweinstein, in Griffoendor en Ravenklauw! Jack zit zelfs in het vijfde jaar, net als wij.' Geschrokken staarde Ron naar de krant.
'Daarom had ik Jack nog niet gezien!'
Geschokt ging Ron zitten.
'Waarom plaatsen ze zo'n artikel zo laat en onderaan een bladzijde? Alsof dit niet belangrijk is!'
'Wat denk je zelf Ron? Wie beinvloedt de Ochtendprofeet? En wie wil niet geloven dat Hij is teruggekeerd?' zei Herman nijdig.
'Het ministerie!'
'Precies! Natuurlijk weten ze wel wie de daders zijn, natuurlijk wisten ze dit al veel eerder. Ze willen het alleen niet zeggen. Stelletje lafaards!'
Ik staarde beduusd naar het artikel. Wie doet nou zoiets? Wie waren die kinderen? Waar waren ze nu?
Een rilling kroop over mijn lichaam. Beverig richte ik me we weer op het bord met gebakken eieren voor me. Na een tijdje naar het bord te hebben gestaard draaide ik me om. Ik had geen trek meer. Het artikel had me aan het denken gezet. Er was iets heel belangrijks wat ik over het hoofd had gezien. Maar wat?

Reageer (6)

  • Aire

    Bob is een gruzielement!

    1 decennium geleden
  • Puntjuuhh

    Ik denk dat Bob Jack is.....

    1 decennium geleden
  • Kreynta

    aww lief!
    oké, ik blijf lief zeggen, zelfs na zo een hoofdstuk xD
    wat heeft'ie over het hoofd gezien???
    snel verder! <333
    Xx.

    1 decennium geleden
  • xMissJoJo

    Aaaah, verder, verder, verder!!!!!! (yeah)

    1 decennium geleden
  • Spotgaai

    AAh spannend!! Heel erg spannend! Dus heel erg snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen