Foto bij 9.4 Alisha Jacky Carter

Alisha Jacky Carter


Ik hang languit op de bank terwijl ik met tranen in mijn ogen naar dezelfde foto staar. Selena naast me scrollt wanhopig door twitter zodat ze misschien geen enkele tweet weg. Justin ijsbeert onrustig door de kamer heen en haalt elke keer gefrustreerd zijn handen door zijn haar dat eindelijk weer goed zat. ´Ali verdomme stop, met janken en doe die foto weg´. Hij trekt de Iphone uit mijn handen en smijt hem in zijn tas die ik de hele ochtend gedragen heb. Ik schrik van zijn plotselingen uitbarsting en stop het snikken meteen. Ook Selena haar gsm pakt hij af. Het wordt nu echt helemaal doodstil in de kamer. Even later kan hij er waarschijnlijk niet meer tegen. Hij loopt zonder nog wat te zeggen de kamer uit en smijt de deur achter zich dicht.

Een tijdje zitten Selena en ik allebei op de bank. We zeggen geen woord en durven allebei eigenlijk niet onze gsm weer uit de tas te pakken. Waarschijnlijk bang dat Justin ineens weer binnenkomt en kwaad wordt. Nu dat hij ons ooit wat aan zou doen. Gewoon alleen al bang voor zijn woede uitbarsting. ´Dit is zo`n grote onzin', zucht Selena ineens. 'Nu geven we Shannon volledig haar zin. Gaan we een beetje depressief zitten doen omdat er lelijke foto`s van ons op twitter en heel internet staan'. 'De hele wereld kan het zien', jammer ik tegen haar in. 'Alsof dat me niet vaker is gebeurd. Wat maakt het allemaal nog uit. Jij en Justin zijn toch al samen en overmorgen vertellen jullie het ook aan de hele wereld. Dan is dit allemaal verholpen en is die zoen foto alleen maar ontzettend schattig. Alsof wij omdat we toevallig bekend zijn geworden niet meer mogen feesten'. 'Je hebt gelijk', zeg ik dan terwijl ik opsta van de bank en naar het raam loop. 'Dit is allemaal precies wat die bitch wil. Dat jij en Justin ruzie krijgen om deze stomme dingen. Dat is wat ze graag doet. Dingen verpesten en het liefste voor jou. Want jij hebt wat zij zo graag wil hebben. Iemand die van haar houdt'. 'Kom we gaan Justin zoeken', zeg ik impulsief. 'Ja'. Ook Selena springt nu overeind en grijpt meteen haar gsm uit de tas. Wanneer ze naar Justin belt hoor ik meteen I Just Had Sex vanaf het bed klinken. 'Perv', grinnik ik. 'Vreselijk', lacht Selena.

Vermoeid van het zoeken strompelen we door Belfast heen. 'Tweede keer vandaag dat ik op deze verschrikkelijke schoenen door de stad loop', klaag ik. 'Niet zeuren en doorlopen', beveelt Selena. 'Ayai captain'. Ik maak een vreemd gebaar met mijn hand. 'Stel je eens voor dat hij door heel LA is gelopen om jou te zoeken toen je er vandoor ging. Dat is nog wel even tien keer zo groot'. Ik giechel even. 'Waar denk je aan', vraagt ze. 'Dat ik over de muur de tuin in viel en ik nog wel een stille aankomst wilde maken zodat hij nog even in de angst zat'. 'Bitch'. 'Helaas vond hij me tussen de struiken'. 'Oei gènant'. 'Uhuh best wel'. 'Hij heeft me nooit verteld'. 'Ik weet het. Hij is daar te lief voor'.
Zwijgend lopen we verder. Zonder dat we het doorhebben weer richting het hotel. 'Misschien is hij gewoon al terug', oppert Selena. 'Dan had hij gebeld'. Ze haalt haar schouders op en blijft stilstaan. 'Ga jij maar naar binnen. Ik zoek wel verder', zeg ik dan. 'Dan gaat het sneller. Komen er niet de hele tijd fans op ons af'. 'Zeker weten?' 'Ja Sel. Het is goed, ga maar'. Ze kijkt even bezorgd naar me. 'Sel ik ben zestien en loop niet in zeven sloten tegelijk als ik even alleen ben'. 'Ik weet het. Dan ga ik maar'. We geven elkaar een knuffel en lopen dan beide een andere kant op.
Even later denk ik iemand te zien lopen die te erg op Justin lijkt. Zo goed als het gaat zet ik de achtervolging in om mijn hakken. 'Hé Justin. Wacht even'. Bij hem leg ik mijn hand op zijn schouder, maar als hij omkijkt blijkt het Justin helemaal niet te zijn. 'Oh'. Teleurgesteld laat ik mijn hand zakken en kijk naar de grond. 'Waarom zo verdrietig?' De jongen spreekt met een engels accent en tilt met een vinger mijn kin omhoog. Ik glimlach zwakjes. 'Ik dacht dat je iemand ander was', geef ik toe. Hij laat me los en lacht even kort. 'Wie zoek je', vraagt hij dan. 'Justin Bieber', stamel ik. Waarschijnlijk komt het heel stom over want nadat ik dit gezegd heb bekijkt hij me aandacht. 'Aha. Jij bent Alisha Carter'.

Sorry sorry sorry lieverds dat ik jullie zo lang in de steek heb gelaten. Ik heb het echt heel druk. Had verwacht dat het in de vakantie minder zou zijn, maar niet dus. Heb het de komende dagen ook weer heel druk, maar ik probeer echt weer te schrijven. Ik beloof het. xxx

Reageer (6)

  • jbxxx

    ehmm ik wil iets vragen mischien is het een stomme vraag maar welk liedje is dat van i just had seeexx and it felt so good en wat betekent perv wil iemand die het weet alsjeblieft in mijn gastenboek schrijven bedankt xxxx

    1 decennium geleden
  • Soleo

    snel verder!!!! <3

    1 decennium geleden
  • Comfort

    Super!! (:

    1 decennium geleden
  • Snowcastle

    Haha dat komt vast stom over als je zegt dat je Justin Bieber zoekt xD

    1 decennium geleden
  • xDaphnex

    Ik ben het met fascinations eens. Want er moet wel wat fijne tijden tussen de drama zijn.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen