zo eindelijk weer even tijd om naasat rpg ook te typen

Fiona pov.
Ik bedankte de ouders van Inke voor de leuke vakantie. Ik drukte op de deurbel en zag papa aankomen. ‘Hey meis was het leuk?’ hij keek me aan en gaf me een kus. Hij liep door en ook hij bedankte de ouders. Ik zwaaide nog even naar haar en toen waren hun ook weg. ‘Het was super we hebben gesnorkeld, met dolfijnen gezwommen en bergen beklommen ‘ riep ik uit. Het was de leukste vakantie ever geweest. Hij glimlachte maar toen werd zijn gezicht serieus. ‘wat is er papa?’ ik keek hem bezorgd aan. ‘Mama heeft een hartaanval gehad maar ze leeft nog wel’ zei hij zacht. Ik keek hem vol ongeloof aan. ‘Echt? Mag ik haar zien?’ Ik moest het zien of mama in orde was. Hij nam me mee naar de woonkamer waar ik mijn oom, tante en nichtjes en neefjes zag. Ik zag mama op de bank liggen. ‘mama gaat het?’ vroeg ik bezorgd. Ze knikte ja en gaapte. ‘ga maar slapen’ zei ik en gaf haar een kus op haar wang. ‘Pap ik ga even naar Ilse’ zei ik zacht tegen hem. Hij ging voor me staan met zijn handen over elkaar. ‘Nee Fiona je bent net thuis je gaat niet’ zei hij een beetje chagrijnig. Ik keek hem verontwaardigd aan. Ik stormde boos langs hem. ‘Owee als je daar heen gaat. Buiten mag best maar hier in de buurt’ beviel hij. Ik negeerde hem en liep weg. Ik liep naar het strand waar ik tegen wat steentjes aan trapte. Wauw het was saai in je eentje. Ik keek om me heen om te kijken of ik een weerwolf kon ontdekken maar nee zelfs dat niet. Ik begon een pad te volgen dat naar een klif leidde. Na een kwartiertje hingen mijn voeten bungelend over de rand van de klif. Ik rilde van de kou. Ik zou zo maar weer naar huis gaan anders werd ik straks ziek. Alhoewel dat niet erg was. Beneden op de grootte bank met een deken en kussen en lekkere dingen krijgen. Alice en Esmé probeerde me altijd te vermaken. Het was voor mij best leuk om ziek te zijn gaf ik grinnikend toe. Ik hoorde een kuchje van achteren en draaide me om. ‘Mevrouw Cullen mag ik vragen wat er zo grappig is’ vroeg ik lange bruine jongen. Duidelijk een weerwolf. Ik begon te lachen. ‘Och ik bedacht net dat het voor mij wel leuk was om ziek te zijn’ hij ging naast me zitten en keek me onderzoekend aan. ‘Ik ben Seth’ zei hij met een aangename stem. Hij zag er wel leuk aan. Een broek met een riem en een blouse. Zijn haren warrig en een grootte grijns op zijn gezicht. Hij keek schattig uit zijn ogen. Hij was nog jong ik schatte hem 15 jaar. Ik pakte zijn warme vast ‘Fiona Cullen aangenaam’ grinnikte ik. ‘Lekker warm’ zei ik voor de grap. Hij keek me even vaag aan en ik kreeg het warm van binnen en voelde mijn wangen rood kleuren. ‘Weetje wat lekker warm is’ hij keek me lachend aan. ‘ah die blos’ zei hij snel en dat veroorzaakte een nog grottere blos. Ik schudde mijn hoofd. ‘Vertel het eens’ hij keek me ondeugend aan. ‘Mag ik het ook laten zien’ ik knikte. Ineens lag ik in zijn armen tegen zijn warme borst. Ik grinnikte. ‘Mijn lippen zijn koud’ mopperde ik met een glimlach. Hij trok me naar hem toe en kuste me. Hij had warme soepele lippen. Wauw ik was dus verliefd besefte ik. Hij stopte de kus en met een twinkeling in mijn ogen keek hij me aan. ‘Ik hou van je’ fluisterde hij hees. Ik zei niks maar begroef mijn hoofd in zijn borst. Hij gaf een kus in mijn haren en sloeg zijn armen om me heen. Ik kreeg het lekker warm nu ik zo lag. Hij glimlachte even. ‘Dus we zijn ingeprent ofzo’ vroeg ik zacht en keek naar zijn ogen die straalde van geluk. ‘Ja en bij deze nodig ik je uit om vanavond met me mee te gaan naar het kampvuur voor onze legendes’ zei hij en keek me aan. Ik kon niks uitbrengen door zijn mooie ogen dus knikte. Hij kuste me op mijn mond maar we werden onderbroken door mijn mobiel. Ik keek op het schermpje. Papa. ‘fijn hij weet het’ mopperde ik weer. ‘ja Fiona hier’ zei ik zuchtend in het mobieltje. ‘Fiona ben je al ingeprent? Kom nu naar huis en neem hem mee’ zei hij snel. ‘Pap ja ik ben met Seth ingeprent en je moet geduld hebben. We zijn niet 1 2 3 thuis’ snel hing ik op. ‘Zeikerd’ zei ik en Seth grinnikte. We stonden op en hij pakte mijn hand. Rustig liepen we naar huis. Na een tijdje zag hij dat ik het koud kreeg en sloeg hij een arm om me heen. ‘Toch maar een jas vanavond’ riep hij lachend. IK keek hem zielig aan. ‘Wat is er Fiona wat is er?’ vroeg hij bezorgd. ‘Houdt jij me niet warm vanavond’ ik deed alsof ik bijna moest huilen. Hij trok een bezorgd gezicht waardoor ik moest lachen. ‘Fiona natuurlijk wel’ hij tilde me op en ik gilde even. ‘Ik ben het maar een wolfje’ zei hij in mijn oor. ‘Ja een wolfje even groot als een kleine paard’ zei ik sarcastisch en we proestte het uit. Vlak voor het huis zette hij me neer voor geen gezeik en we liepen hand in hand naar binnen. ‘Heey papa’ zei ik vrolijk. Hij keek me even aan en haalde zijn schouder op. ‘Edward ik ben het maar ik zorg goed voor haar en dat weetje’ zei Seth terwijl hij over mijn hand streelde. ‘Tsja liever jou dan een van die andere’ zei Papa. ik keek hem even boos aan. ‘Dit wolfje is nu van mij’ zei ik en kuste hem met een lach omdat ik de klemtoon op wolfje legde. Ik voelde ineens hoe moe ik was en leunde tegen Seth aan. ‘Ga maar slapen Fiona ik zorg voor een bed voor Seth’ papa keek me doordringend aan. IK begreep zijn blik. ‘Jezus denk je gelijk dat we een potje seks hebben nu we wat hebben’ riep ik gefrustreerd naar hem. Seth tilde me op met een grootte grijns. ‘Kom prinses het is bed tijd. ‘ hij nam me mee naar boven. Owee als je naar boven komt laat ons met rust Ik dacht het boos naar papa. Langzaam voelde ik me wegzakken in een droom. Seth lag naast me en verwarmde me lekker. Ik sloeg mijn arm om zijn nek en viel zo in slaap.

Reageer (4)

  • GossipGirl21

    Yeeppp echt verliefd

    6 jaar geleden
  • SCORPlO

    Wordt zij s nachts ook een over?

    6 jaar geleden
  • Padme

    Wow, ik snap er even niets meer van. wie is fiona ook alweer?
    wel snel verder

    1 decennium geleden
  • ailine39

    lief meid heel mooi seth is verliefd (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen