J estapt naar benede. In de zetel zit tom. tom: Ey.. jij: ey.. Is Lizzy aan het slapen ( je baby)?? Tom: Ja . Je zet je naast Tom op de zetel. Tom: heb je het al tegen Bill gezegd? Jij: Nee ik ben bang om zijn hart te breken :'(. Je begint te snikken. tom slaat zijn arm rond je en trekt je tegen hem aan en geeft je een kusje op je hoofd. tom: Weetje het is voor mij ook moeilijk. Jij: *snik*hoe*snik*bedoel*snik*je*snik*. Tom tilt je hoofd op en kijkt je in je ogen. Tom: Om je te zien samen met Bill met ONZE Lizzy op jouw arm. Tom heeft tranen in zijn ogen. Jij: Sorry... Je legt je hoofd in zijn nekholte. En kust zijn nek. Tom kijkt je aan. Jij: Sorry ik was even in de war weetje?? Tom: Ik snap het . Het is even stil. Tom: Weetje ik mis je.. Jij: Hoe bedoel je. Tom: Ik heb vroeger een fout gemaakt na je laatste date met Bill toen ik met die bimbo lag op de zetel, ik had dat nooit mogen doen, wnat ik zag je graag. Jij: zag je mij graag?? Tom: Ja ik zie je nog steeds graag*bloos*. Je kijkt in Tom's ogen en voelt die vlinders van vroeger weer opkomen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • xMariss

    ik = snel verder lezen

    1 decennium geleden
  • moedervlekje

    terug zoenen(A)

    1 decennium geleden
  • addicted2tom

    terug zoenen tuurlijk! xDD
    super

    kuss

    1 decennium geleden
  • TooCrazyXD

    spannend

    1 decennium geleden
  • joyceke

    super snel verder ,, heb die e foto ook xD $


    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen