Jij en Tom liepen naar de woonkamer. Je werd plots gebeld, je keek en zag dat het bill was,je pakte op. Jij: Ey sgat....je zag dat tom naar de grond keek..ja ok..ik zal het ok tegenn tom zeggen..bye... je legde af en ging naats tom zitten. Tomp: wa moest je zeggen. jij: dat bill, gustav en georg bij gustav's thuis blijven. want het is nog te laat om nu te evrtrekken weer, ze komen morgenmiddag thuis. Tom : ahn ok. Jij: ik denk dat ik morgen tegen bill ga vertellen dat hij niet de vader is van lizzy. maar ik ben bang dat het uit gaat zijn dan en dat ik buiten moet, want dan ben ik helemaal alleen en moet ik op straat wonen want mijn ouders hebben mij buitegesmeten toen ze vernomen dat ik zwanger was. Tom: Hij gaat je niet buitensmijten, en als hij het doet en neem ik je weer naar binnen ok maak je geen zorgen. Tom geeft je een knuffel en jij verliest je evenwicht en valt met tom op de zetel. Nu kijk je recht in Tom's ogen. je ziet dat Tom dichtbij je komt en je kust. jij: wat moet ik doen, hem terug zoenen og mij wegtrekken??

Jij....

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen