Tom: Maar ik hou van je..... Tom doet zijn armen van rond je en laat je achter alleen in de zetel. ( kleur is vanaf nu altijd een gedachte voor mensen die dit nog niet doorhebben)Jij: shit e,, ik wil Tom niet kwetsen en ik wil Bill niet kwetsen,, maar ik zal iemand moeten kwetsen dat is zeker... wie moet ik nu kiezen.. Bill: de jongen die mij altijd trouw was.... of..... Tom: de jongen die al twee jaar op mijn aanrakingen wacht en de vader van mijn kind.... ik weet het niet... Je loopt naar het kamertje van Lizzy en bekijkt haar eens goed. Jij: sgatje wie moet ik kiezen??? help mij... ik zal diegene kiezen die jij kiest... Je kreeg opeens een idee om te zien voor wie je moet gaan....

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (24)

  • AngelAddict

    owwwwww spannend!!
    <3 snel verder!!
    Xx.cait

    1 decennium geleden
  • Blainers

    heb ze net allemaal gemaakt en wilde té graag verder dus nu ... >> ALLE QUIZZEN ROCKEN!! snel verder !!!!!


    xCurry (H)

    1 decennium geleden
  • MsMisFortuin

    alsjeblieft ga alsjeblieft verder !!!
    ben r verslaafd aan

    1 decennium geleden
  • EyesOfBlood

    OMG DIT VIND IK GEMEEN NU STOPPEN :(:( DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORR EIL JE PLEASE ZEGGEN ALS DE ANDEREN ER IS IK KAN DAT NIET DOEN VAN VRIENDEN ENZO ALLE IK KAN GEEN E MEILS ONTVANGEN DUS WIL JE ME AUB !!! WAARSCHUWEN !

    1 decennium geleden
  • RawrrChick

    is die foto echt houd hij echt een baby vast aaaah(A) wat is hij toch cute (L)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen