*Tom pov* Jij: Ga weg!!!!!. Maar toch doet de persoon de deur open leren ze nooit dat ze u met rust moeten laten, je wilt alleen zijn, nee wacht je wilt bij Kimberly zijn, Jouw onbereikbare liefde. persoon: Tom?? Je hoorde Kimberly haar stem, haar stem, ze is terug maar waarom, voor jou of voor bill?? Jij: Kim?? Je keek op en zag Kimberly samen met Lizzy in de deuropening staan. Kimberly deed de deur dicht en op slot. Kimberly: Zo worden we niet gestoord [Nee ze gaan ( denk ik nu toch nog) niets uitsteken] *kimberly pov* Je zette je naast Tom, Tom zette zich rechter, je moest lachen Lizzy stook haar handen uit naar Tomm als teken dat hij haar moet oppakken. Tom nam Lizzy in zijn armen en zei: My little princess. Hij drukte een kus op haar voorhoofd. Je legde je neer op het bed. Jij en Tom keken elkaar aan maar zeiden niets. Lizzy viel in slaap in zijn armen. Tom liep naar de deur , deed ze los en open, en liep weg. Waar ging hij heen???

*Hehe ik heb er vlug nog een stuk kunnne opzetten,, ik haat examens zo erg!! Ik haat school en leren !!!*

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (33)

  • xMariss

    Neuken xD
    XX

    1 decennium geleden
  • moedervlekje

    ik ben echt verslaafd aan je quizen:$

    1 decennium geleden
  • danischa

    ben superr verslaafd aan jou quizen heb die ook gemaakt van dat tom je broer is en nu dezen superrrrrrrr

    1 decennium geleden
  • PrinsCes

    Super goed !

    1 decennium geleden
  • icebird

    sppr!!!:D:D:DD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen