Tom heeft een big grijns op zijn gezicht. Jij: Kaulitz wat ben je van plan. Tom: Je helpen met je beslissing ^^. *Bill pov* Kimberly en Lizzy waren terug, je voelde je blij. Gustav en Georg hadden gezegd dat ze allebei meegingen op tour. Je moest en zou Kimberly zeker tegen morgen moeten spreken. Je moest haar zeggen dat het je spijt en dat je met haar opnieuw een relatie wilt, alleen een klein probleem nouja een klein pak maar een groot genaamd Tom Kaulitz! Je broer had ook gevoelens voor haar en zij had er ook voor hem dat wist je zeker. Maar toch zal ze vast en zeker ook nog van je houden. *Kimberly pov* Tom grijnste en likte aan zijn lippiercing, hij wist dat hij je daarmee gek kon maken. Tom deed het teken dat je bij hem op zijn schoot moest gaan zitten. Je zette je op Toms schoot en Tom kuste je in je nek. Jij: Tom...Tom deed je t-shirt uit en .....

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (38)

  • Effy

    arme bill

    pijpen vind ik wel een beetje vies:$

    1 decennium geleden
  • xMariss

    aaahh arme bill

    1 decennium geleden
  • moedervlekje

    oh arme billy toch:(

    1 decennium geleden
  • danischa

    ik heb heel veel fotos waar tom bloost

    1 decennium geleden
  • Horror

    Zo... zo... Zielig... :|

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen